فونیکسریمکسبهتام

دولت در بسته اقتصادی تنها به دنبال نجات خودروسازان است

عصر خودرو- نماینده بجنورد در مجلس با بیان اینکه دولت در بسته اقتصادی تنها به دنبال نجات خودروسازان است، گفت: بسته اقتصادی کارشناسی شده نیست و تنها واکنش عجولانه‌ای به نامه چهار وزیر دولت است.

دولت در بسته اقتصادی تنها به دنبال نجات خودروسازان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بسته اقتصادی دولت اظهار داشت: به نظر می رسد این بسته خیلی کارشناسی شده نیست و تنها واکنش عجولانه‌ای به نامه چهار وزیر دولت است تا تب جامعه فروکش کند.

    وی افزود: ما امروز دچار یک آزمایش - خطا در کشور شدیم، اتفاقی که الان به طور عینی نشان دهد با ارائه این بسته اقدام خوبی انجام شده در کشور وجود نداشته است.

    نماینده بجنورد در مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد جامعه خیلی واکنشی نسبت به بسته اقتصادی دولت نداشته است، تصریح کرد: دولت می‌خواهد با ارائه بسته اقتصادی تنها خودروسازان را نجات دهد، این اقدام دولت کار اقتصادی خیلی تأثیرگذاری به نظر نمی‌رسد، کسانی هم که با دولت همگرا هستند نگاهشان نسبت به این بسته با نگرانی همراه بوده است.

    وی ادامه داد: بسته اقتصادی دولت نمی‌تواند اتفاق مهمی برای جامعه باشد و بیشتر به دنبال رونق مصرف‌گرایی در کشور است تا رونق بخش تولید کشور.

    این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر همین اساس تأکید کرد: مجلس در بودجه 94 اعتباری را برای کمک به بخش تولید کشور در نظر گرفت که باید در قالب یارانه به تولید داده می‌شد نه به مصرف‌کننده.

    جعفری با بیان اینکه بسته اقتصادی دولت نجات‌دهنده اقتصاد کشور نیست و نمی‌تواند اقتصاد کشور را رونق دهد، خاطرنشان کرد: پول تزریق شده قرار است به بخش مصرف کشور وارد شود، ظاهراً آقایان در زمان لازم این پول را به جامعه وارد نکردند و امروز پس از تصویب اجرای برجام می‌خواهند آن را به مردم بدهند تا ملت تصور کنند که مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم‌ها و موضوع هسته‌ای بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو