فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور

عصر خودرو : آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام شد.

آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارشپایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، هم اکنون بار ترافیکی در استان البرز، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین است و بنابر گزارش های دریافتی در استان کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

    گفتنی است، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

    رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی نیز روز گذشته با اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ای در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: از ساعت 14 روز شنبه- دوم مهر ماه -محور هراز و آب اسک به سمت تهران و جاده چالوس یک طرفه است.

    سرهنگ محمدحسین حمیدی با بیان اینکه پیش بینی می شود که در زمان برگشت از تعطیلات مربوط به ایام تاسوعا و عاشورا با ترافیک بیشتری در جاده ها روبه رو شویم، افزود: از ساعت 14 از سمت کرج به چالوس امکان تردد وجود ندارد ضمن اینکه از ساعت 17:30 از شهر چالوس بالاتر از مرزن آباد به سمت کرج محدودیت ترافیکی وجود دارد.

    وی تصریح کرد: همچنین برای سهولت تردد خودروهای سواری از امروز (چهارشنبه) و پنج شنبه، جمعه و شنبه برای خودروهای سنگین از جمله کامیون و کامیونت در مسیرفیروزکوه و هرات محدودیت ترافیکی وجود دارد.

    وی گفت: در ایام تاسوعا و عاشورا شهروندان برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شهرهای خود سفر می کنند از این رو با حجم زیادی از خودرو ها در جاده ها مواجه هستیم و جاده های شمالی نیز بار ترافیکی پرحجم تری دارند.

    رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه هنوز طرح زمستانه آغاز نشده است، گفت: این در حالی است که همکاران ما امسال در این ایام با جدیت بیشتری در جاده ها به خصوص نقاطی که برف گیر و یا دارای شرایط جوی ناگهانی است، حضور پررنگتری دارند.

    حمیدی گفت: همکاران پلیس راهور با سازمان های امدادی نیز هماهنگی های لازم را برای پیشگیری از حوادث ناگهانی در جاده ها انجام داده اند.

    وی افزود: از مردم انتظار داریم که قبل از سفر با شماره اعلامی 88255555 از وضعیت ترافیکی و شرایط جوی جاده ها، خصوصا جاده های کوهستانی با خبر شوند و با تجهیزات کامل به جاده ها بروند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو