فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

عصر خودرو: رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه ترافیک سنگین بار دیگر محورهای مواصلاتی قزوین را در برگرفت، گفت: در آزادراه قزوین ـ کرج به صورت مقطعی شاهد ترافیک سنگین هستیم.

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، بهرام زینلی در خصوص وضعیت راه‌های استان قزوین و ترافیک حاکم بر جاده‌ها اظهار کرد:‌ طی روزهای گذشته در برخی از محورهای مواصلاتی این استان شاهد ترافیک بوده‌ایم.

    وی ادامه داد: در حال حاضر در آزادراه قزوین ـ کرج به صورت مقطعی شاهد ترافیک سنگین هستیم، اما در آزادراه‌های دیگر همچون آزادراه قزوین ـ زنجان، قزوین ـ رشت و مسیر بویین‌زهرا به سمت ساوه ترافیک نیمه‌سنگین و روان را در پیش داریم.

    رئیس پلیس راه استان قزوین درباره تصادفات روزهای اخیر بیان کرد: طی 48 ساعت گذشته تصادفی که منجر به فوت شود، رخ نداده است، ولی سه تن در تصادف‌های اخیر این استان آسیب دیده‌اند که یک مورد از این تصادف‌ها برخورد یک خودرو با عابر پیاده‌ بوده است.

    زینلی اضافه کرد: پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روزهای آینده، بارش باران و رگبار بوده است که بر این اساس احتمال لغزنده شدن جاده‌ها وجود دارد.

    این مسئول اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود عصر امروز شاهد ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین باشیم، همچنین احتمال اینکه در عصر عاشورا نیز محورهای مواصلاتی این استان شاهد ترافیک‌ سنگین باشد، وجود دارد.

    رئیس پلیس راه استان قزوین توصیه کرد: رانندگان باید توجه کاملی به مسیر پیش رو داشته باشند و از خوردن و آشامیدن و همچنین استعمال دخانیات پرهیز کنند، چراکه این موارد موجب حواس‌پرتی رانندگان می‌شود.

    زینلی ادامه داد: بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان الزامی است، اما بسیاری از مردم به اشتباه گمان می‌کنند که این امر تنها برای سرنشینان جلویی اتومبیل لازم است.

    این مسئول به همه رانندگان به ویژه افرادی که به مدت زیاد در مسیرهای طولانی تردد می‌کنند، تصریح کرد: بهتر است رانندگان هر دو ساعت یکبار به مدت 15 دقیقه توقف کرده و استراحت کنند، چراکه این امر موجب افزایش هوشیاری می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو