فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک روان در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)

عصر خودرو: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک روان در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) خبر داد و گفت:‌ برای کنترل ترافیک احتمالی آماده‌ایم.

ترافیک روان در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در محور هراز در حوزه شرق استان تهران به دلیل یک‌سویه شدن این محور از آب اسک به سمت رودهن، ترافیکی وجود ندارد و تردد به صورت روان و عادی در جریان است.

    وی افزود: محور هراز از ساعت 15:30 ظهر امروز از آب اسک به سمت رودهن یک‌طرفه شده و از تردد خودروها از ساعت 14:30 ظهر از رودهن به سمت شمال کشور جلوگیری به عمل آمده است.

    محبی ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح امروز تا 24 امشب تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از این محور ممنوع است.

    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار کرد: ترافیک در این محورها نیز روان و عادی گزارش شده است و همچنین تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 امشب ممنوع است و از تردد آن‌ها از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس جلوگیری می‌شود.

    وی افزود: رانندگان هنگام بازگشت از مسافرت باید شکیبایی و احتیاط را مدنظر قرار دهند و از شتاب و عجله هنگام رانندگی خودداری کنند تا هم خود و هم دیگران سالم به مقصد برسند.

    محبی ادامه داد: با توجه به بازگشت مسافران از محورهای شرق استان تهران (هراز و فیروزکوه)، رانندگان باید به مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و از سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمطمئنه پرهیز کنند و فاصله طولی مناسبی با خودروی جلویی داشته باشند تا در طول مسیر به مشکلی برنخورند.

    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: اکیپ‌های پلیس راهور در طول مسیر برای هدایت ترافیک احتمالی حضور دارند و اگر مشکلی به وجود آید، به سرعت گره‌های ترافیکی رفع و مسیر باز خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو