فونیکسریمکسبهتام

چرا پژو در ایران بلاتکلیف است؟

عصر خودرو- اظهارات اخیر کارلوس تاوارس، مدیرعامل گروه پژو سیتروئن مبنی‌بر علنی کردن متن مذاکرات این شرکت فرانسوی با ایران خودرو به دلیل عدم تصمیم‌گیری شرکت ایرانی، اگرچه به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تنها دارای مصرف داخلی در فرانسه است، اما این سوال را مطرح می‌کند که چرا مسوولان ایران خودرو تکلیفی برای پژو تعیین نمی‌کنند؟ پایگاه خبری چلنج طی سه روز گذشته در گزارشی به روند مذاکرات ایران خودرو با پژو

چرا پژو در ایران بلاتکلیف است؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، پایگاه خبری چلنج طی سه روز گذشته در گزارشی به روند مذاکرات ایران خودرو با پژو پرداخته و عنوان کرده که شرکت پژو سیتروئن از مذاکرات بی‌پایان با ایران به ستوه آمده و تصمیم گرفته است تا 15 روز آینده این پرونده را به‌صورت علنی روی میز بگذارد؛ به‌طوری‌که این شرکت می‌خواهد به‌طور رسمی روند مذاکرات را اعلام کند تا طرف ایرانی خود را تحت فشار قرار دهد. این پایگاه تاکید کرده که در واقع شرکت پژو می‌خواهد به رجزخوانی‌ها و حتی اقدامات تحریک‌آمیز ایران پایان دهد.با توجه به گزارش این پایگاه خبری به نظر می‌رسد که بلاتکلیفی قراداد ایران خودرو با پژو بالاخره طرف فرانسوی را شاکی کرده به‌طوری‌که این شرکت خواهان روشن شدن وضعیت قرارداد همکاری خود با ایران خودرو است، اما اینکه چرا این شرکت ایرانی تکلیفی برای پژو تعیین نمی‌کند با اظهارنظرهای متفاوتی از سوی کارشناسان مواجه است؛ به‌طوری‌که یک دست‌اندرکار صنعت خودرو در این زمینه عنوان می‌کند که در حال حاضر برگ برنده در دستان ایران‌خودرو است؛ چراکه پژو با ترک ناگهانی این شرکت به اعتبار خود نزد ایرانیان لطمه زد. وی ادامه می‌دهد که با توجه به عملکرد پژو، طرف ایرانی به‌دنبال امتیازگیری بیشتر از این شرکت فرانسوی است. در همین زمینه کارشناس دیگری معتقد است که ایران خودرو، همچنان در انتظار دریافت پیشنهادهای بهتر از سوی دیگر شرکت‌های معتبر جهانی است و شاید این شرکت‌ها برای همکاری با ایران خودرو در اولویت باشند تا پژو فرانسه .وی در ادامه تاکید می‌کند که با توجه به عملکرد پژو در ایران احتمالا ایران خودرو خواهان تغییر همکار و شریک خود باشد تا بلکه بتواند به‌نوعی اعتماد مشتریان داخلی را نیز جلب کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو