فونیکسریمکسبهتام

«اختصاصی عصرخودرو»

مزدا CX-۳ را به تایلند برد

عصر خودرو- تا به امروز تولید کراس اور کوچک مزدا CX-۳ در کارخانه اصلی این شرکت در هیروشیما ژاپن انجام می شد اما این شرکت تایید کرد که تولید این مدل را امروز در کارخانه اتو الاینس(AAT) تایلند شروع کرده است.

مزدا CX-۳ را به تایلند برد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری اتو اوولوشن، بر این اساس از این به بعد مزدا CX-3 و فورد فیستا در یک کارخانه در تایلند تولید خواهند شد اگرچه مزدا و فورد از مدتها قبل به همکاریهای خود پایان داده اند.

    مزدا 2 سدان نیز در حال حاضر در کنار فورد اورست، رنجر و BT-50 در تایلند تولید میشود.

    کارخانه اتو الاینس در شهر رایونگ دومین کارخانه ای است که CX-3 را تولید خواهد کرد اما همچنان بخش عمده ای از روند تولید این خودرو در هیروشیما صورت خواهد گرفت.

    کیوتاکا شوبودا مدیراجرایی مزدا گفت: کارخانه AAT یک مرکز بسیار مهم است که سیستم ما را برای عرضه CX-3 به بازار رو به رشد خودروهای SUV تقویت خواهد کرد.

    CX-3  که براساس طراحی مزدا 2 ساخته شده و تابستان امسال در آمریکا عرضه شد، از یک موتور دو لیتری اسکای اکتیو و گیربکس اتوماتیک شش سرعته بهره می برد. عرضه این خودرو از یک سال قبل در ژاپن شروع شد و همچنین در ژاپن با موتور 1.5 لیتری نیز عرضه میشود.

    یکی از نقاط ضعف این خودرو کوچکی فضای بار و صندوق عقب آن است. همچنین جای پا برای سرنشینان عقب این خودرو چندان راحت نیست.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم