فونیکسریمکسبهتام

اتوبوس مسافربری در اتوبان زنجان - تبریز حادثه آفرین شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد ارومیه درحرکت بود در اتوبان زنجان - تبریز با سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیون فوتون برخورد و چند نفر را راهی بیمارستان کرد.

اتوبوس مسافربری در اتوبان زنجان - تبریز حادثه آفرین شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل ازایرنا، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این حادثه ساعت 1:30 بامداد امروز /چهارشنبه/ در کیلومتر 20 لاین شمالی اتوبان زنجان به تبریز رخ داد.
    وی اظهار کرد: هرچند در این حادثه به مسافران اتوبوس آسیبی وارد نشد و فقط از اتفاق رخ داده ترسیده بودند اما سه نفر از سرنشینان خودروهای سواری پژو 405 و یکی از رانندگان آن مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
    شیرمحمدی با بیان اینکه مصدومین این حادثه به مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند و برای درمان بستری شدند اظهار کرد: راننده اتوبوس به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با سه دستگاه خودرو سواری و کامیون فوتون به شدت برخورد و خسارت هایی را نیز به آنها وارد کرد.
    وی افزود: پس از وقوع این تصادف یک دستگاه کامیون کشنده نیز به محل سانحه نزدیک و راننده آن با مشاهده صحنه به منظور جلوگیری از فاجعه تلخ و ناگوار برای مسافران اتوبوس و سرنشینان دیگر خودروها تصمیم به تغییر مسیر می گیرد.
    شیرمحمدی تصریح کرد: هرچند راننده کامیون با توجه به تجربه بالای خود از صحنه تصادف فرار کرد اما درنهایت با گاردریل برخورد و قریب به یک ساعت قسمت لاین شمالی اتوبان زنجان - تبریز را مسدود کرد.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به بارش باران تمام مسیرهای ارتباطی این استان لغزنده است و انتظار می رود رانندگان در آمد و شد احتیاط بیشتری کرده و از سرعت غیرمجاز خودداری و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو