فونیکسریمکسبهتام

قدرت‎نمایی رکود در بازار

کاهش قیمت خودروهای وارداتی

عصر خودرو- رئیس اتحادیه نمایشگاه‎داران اتومبیل با اشاره به ادامه رکود در بازار خودرو گفت: به دلیل ورود مدل‎های ۲۰۱۶ قیمت برخی خودروهای وارداتی کاهش یافته است.

کاهش قیمت خودروهای وارداتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، غلامحسین قاسمیان رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به رکود در بازار خودرو گفت: وضعیت بازار هیچ تغییری نکرده و رکود همچنان ادامه دارد.

    وی با اشاره به ادامه کاهش قیمت خودروهای وارداتی گفت: در برخی از مدل‌ها به دلیل ورود مدل 2016 به بازار شاهد کاهش قیمت هستیم اما این کاهش خیلی چشمگیر نیست.

    قاسمیان تصریح کرد: در حال حاضر مشتری در بازار نیست و کسی خودرو نمی‎خرد البته در این رکود بازار انتظار مردم برای کاهش قیمت خودرو نیز تأثیرگذار بود.

    به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‎داران اتومبیل با اجرایی شدن برجام قیمت خودرو کاهش چشمگیری نخواهد داشت چرا که قیمت خودرو متأثر از قیمت دلار است و پیش‌بینی می‎شود قیمت دلار خیلی کاهش پیدا نکند.

    وی گفت: رکود در بازار خودرو به حدی است که بسیاری از نمایشگاه‎‏داران اتومبیل اقدام به تغییر شغل و یا تعطیلی واحدهای صنفی کرده‌اند.

    قاسمیان از افزایش مالیات نیز انتقاد کرد و گفت: در حالی که بازار در رکود کامل به سر می‎برد نمایشگاه‎داران اتومبیل باید هر سه ماه یک بار 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بدهند و این در شرایطی است که تقاضا برای خرید خودرو به شدت کاهش یافته است.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم