فونیکسریمکسبهتام

در پی بارش باران شب گذشته و صبح امروز؛

محورهای کوهستانی خراسان شمالی لغزنده ومه‌آلود است

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در پی بارش باران شب گذشته و صبح امروز، گردنه ها و محورهای کوهستانی این استان لغزنده و مه‌آلود است.

محورهای کوهستانی خراسان شمالی لغزنده ومه‌آلود است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد مشتری افزود: به دلیل بارش باران که از روز گذشته در اکثر مناطق استان آغاز شده و همچنان در برخی از مناطق ادامه دارد، گردنه ها و ارتفاعات این استان مه آلود و رعایت احتیاط برای تردد وسایل نقلیه ضروری است.

    وی تصریح کرد: هم اکنون در تمامی محورهای مواصلاتی این استان تردد به سهولت در حالت انجام است.

    مشتری با بیان اینکه احتمال بارش برف در این استان پیش بینی شده است افزود: به این منظور 282 نفر از راهداران این اداره کل در گردنه های سطح استان به منظور ارائه خدمات به مسافران مستقر شده اند.

    وی اظهار کرد: همچنین شن و نمک مورد نیاز در نقاط مختلف راهها تامین شده و اکیپ راهداری در صورت بارش برف اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

    مشتری افزود: علاوه بر اکیپ های راهداری، 30 دستگاه خودروی سبک نیز درمناطق کوهستانی و برفگیر اقدام به گشت زنی می کنند تا در در صورت بروز مشکل برای خودروهای وارد عمل شوند.

    وی تصریح کرد: به دلیل وجود مه در محورهای کوهستانی، محدودیت دید و نیز لغزندگی سطح جاده ها رانندگان می بایست با سرعت مطمئنه تردد کرده و نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.

    وی با تأکید بر رعایت ضوابط و مقررات به ویژه فاصله طولی با خودروهای جلویی، افزود: رانندگان عبوری می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 05832261000 مرکز مدیریت راه های این استان و یا 141، مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.

    استان خراسان شمالی پنج هزار و 631 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی و 21 گردنه خطرناک دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو