فونیکسریمکسبهتام

مرکز مدیریت راه:

تردد در راه های کشور ۱۲.۸ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور تردد وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته در مقایسه با روز قبل از آن در راه های کشور ۱۲.۸ درصد کاهش یافت.

تردد در راه های کشور ۱۲.۸ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 626 تردد شمار فعال درمحورهای برون شهری، در این مدت سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در راه های کشور 16 درصد و اوج تردد نیز بین ساعات 17 تا 18 بوده و کمترین تردد بین ساعات4 تا 5 صبح انجام شده است.
    در این مدت بیشترین تردد وسایل نقلیه در راه های مواصلاتی کشور در آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج ، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قم - تهران، تهران - شهریار، شهریار - تهران، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه تهران - قم و جاجرود - تهران بوده است.
    در حال حاضر به استثنای برخی از محورهای مسدود و ممنوع ذیل، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
    در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملان فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می گردد. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.
    آزادراه تهرانـ کرج ـ قزوین(باند شمالی)، مقطع واقع در استان البرز، تا 30 آبان 94 روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا 15:00 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل تیر 200 تا پل کلاک، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    آزادراه تهران ـ قم و بالعکس واقع در استان تهران، تا پایان سال 94 تردد هرگونه وانت بار، حدفاصل پل شهیدکاظمی (آزادگان) تا خروجی حسن آباد و بالعکس ممنوع می باشد، تردد از محورهای قدیم تهران - قم و احمدآباد مستوفی عملی است.
    بزرگراه تهران ـ فیروزکوه واقع در استان تهران، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور(یک سوم مسیر)همزمان با اجرای عملیات، انجام می شود.
    محور هراز واقع در استان تهران، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر)همزمان با اجرای عملیات عملی خواهد بود.
    محور کرج- چالوس(کندوان)، واقع در استان های البرز و مازندران، تا 30 آذر 94، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 7 تا 17 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیرکبیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    آزادراه تبریز - زنجان واقع در استان آذربایجان شرقی، تا 13 آبان ماه 94، ساعت 8 تا 18، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 0 تا 100، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت تمام جوانب احتیاط عملی است.
     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو