فونیکسریمکسبهتام

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۸۰۰ خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان در استان مرکزی توقیف شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف ۸۱۳ خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان طی هفت ماهه نخست سال جاری در استان مرکزی خبر داد.

۸۰۰ خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان در استان مرکزی توقیف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ابوالفضل امیدی اظهار داشت:در هفت ماهه نخست سال جاری به منظور اجرای تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در خصوص خودرو های دارای خلافی بیش از ده میلیون ریال، 813 خودرو در سطح استان توقیف شده است.

    رئیس پلیس راهور استان مرکزی در رابطه با آمار توقیف خودرو در مهر ماه سال جاری بیان داشت: از 813 خودروی ذکر شده 114 خودرو در مهر ماه سال جاری توقیف شده اند که بیشترین میزان این مبلغ مربوط به یک دستگاه کامیون با شش میلیون تومان و کمترین آن مربوط به یک خودروی سواری با دو میلیون تومان جریمه بوده است.

    امیدی در پایان علاوه بر توصیه به رانندگان در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از همشهریان خواست که نسبت به پرداخت مبالغ خلافی خود قبل از رسیدن به حد نصاب اقدام نمایند چرا که در غیر این صورت اقدامات قانونی در خصوص توقیف خودرو انجام خواهد گرفت.

    2 کشته در سوانح رانندگی روز گذشته استان مرکزی

    حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی دو کشته و 11 مجروح در پی داشت.

    در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس ولوو با دو دستگاه تریلر در محور بروجرد- اراک به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان اتوبوس به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و11 سرنشین دیگر آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

    علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو راننده اتوبوس،عنوان شد.

    در سانحه ای دیگری که عصر روز گذشته در اثر واژگونی خودروی پراید در محور ساوه- همدان رخ داد،راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.

    علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، بی احتیاطی از جانب راننده پراید به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه عنوان شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط