فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح زمستانه در گردنه‌های برف‌گیر استان کرمانشاه

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانه با استقرار نیروهای گشتی پلیس راه در گردنه‌های برف‌گیر استان کرمانشاه از آذر ماه آغاز می‌شود.

اجرای طرح زمستانه در گردنه‌های برف‌گیر استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمد مرادی  اظهار داشت: طرح زمستانه پلیس راه از بیستم آذر ماه در گردنه‌های برف گیر استان کرمانشاه انجام می‌شود و هم اکنون مشغول هماهنگی‌های لازم با ادارات ذیربط به ویژه راه و شهرسازی هستیم.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: با آغاز طرح زمستانه نیروهای پلیس راه به صورت شبانه روز با هدف خدمت به شهروندان و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در مسیرهای معین و برفگیر مستقر خواهند شد.

    وی در ادامه بیان کرد: خوشبخانه در پی بارش باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی چند روز گذشته با مشکل خاصی مواجه نشدیم و هم اکنون نیز تمام راه‌های استان آزاد است و محور مسدودی نداریم.

    سرهنگ مرادی بیان کرد: هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روان و عادی است و  بارش باران در محورها قطع شده است.

    وی خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شد و بیان کرد: رانندگان در روزهای بارانی رعایت سرعت مطمئنه را در نظر داشته باشند و از سبقت غیرمجاز به ویژه در مسیرهای دو طرفه جدا خودداری کند.

    سرهنگ مرادی به همراه داشتن زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی خودروها به منظور دید در مه و دید در شب، رعایت فاصله طولی به مقدار 15 کیلومتر و به همراه داشتن تجهیرات زمستانه را به رانندگان توصیه کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو