فونیکسریمکسبهتام

شب در محورهای کوهستانی تردد نکنید

احتمال کولاک در ارتفاعات البرز

عصر خودرو- مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از احتمال کولاک در ارتفاعات البرز خبر داد و گفت: خودروهایی که قصد تردد در مسیرهای کوهستانی را دارند، از تردد در شب خودداری کنند.

احتمال کولاک در ارتفاعات البرز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، یاسر خالدی در خصوص آخرین وضعیت محورهای اصلی کشور گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی کشور در جریان است و ترافیک خاصی نداریم اما از نظر جوی برخی محورها با بارش برف و باران همراه هستند.

    وی با بیان اینکه در اکثر محورهای ارتباطی استان‌های خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، همدان، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران داریم، افزود: در ارتفاعات استان قزوین شاهد بارش برف هستیم، همچنین در محور اردبیل - آستارا در محدوده گردنه حیران مه گرفتگی شدید و کاهش میدان دید وجود دارد.

    مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: هموطنانی از تردد در هنگام شب در محورهای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مازندران را دارند باتوجه به بارش برف که در صبح انجام شده وبرودت هوا و احتمال یخ زدگی در سطح جاده، خودداری کنند.

    خالدی با تاکید بر اینکه هموطنان خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی کنند، اظهار داشت: در حال حاضر در ارتفاعات البرز بارش برف نداریم اما صبح این منطقه بارش برف را داشته است اما با توجه به احتمال وزش باد در ارتفاعات البرز، امشب کولاک در این  محورها پیش بینی شده است.

    محور شمشک - دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران‌ از ساعت 14 مورخ 8 آبان 94 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش باران و احتمال ریزش کوه‌ مسدود‌ است. همچنین ‌محور سروآباد - پاوه ‌واقع در استان کردستان‌ از ساعت 22 مورخ 7 آبان 94 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید باران‌ ریزش کوه و نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو