فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار عنوان کرد:

از سرگیری عملیات احداث جاده امام حسین(ع) شهریاردر آینده نزدیک

عصر خودرو- معاون فنی فرمانداری شهریار گفت: پیگیری عملیات احداث پروژه جاده امام حسین(ع) به عنوان یکی از کمربندی های مهم ارتباطی در بین شهرهای شهرستان شهریار در آینده ای نزدیک آغاز می شود.

از سرگیری عملیات احداث جاده امام حسین(ع) شهریاردر آینده نزدیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، رحمان علیزاده معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار با اشاره به عزم و تلاش جدی مجموعه فرمانداری برای ارتقای زیرساخت های حوزه جاده ای و محورهای مواصلاتی در این شهرستان اظهار داشت:موقعیت خاص منطقه ای این شهرستان، ایجاب می کند محورهای مواصلاتی در این نقطه از غرب استان تهران با توسعه و گسترش هر چه بیشتری همراه شود.

    وی افزود: یکی از طرح های حائز اهمیت در این منطقه، جاده امام حسین(ع) بوده که به دلیل محدودیت های اعتباراتی و مواجه شدن با معارضین و مالکین در مسیر پروژه، بهره برداری از آن زمان بر و طولانی شده است.

    علیزاده عنوان کرد: هدف گذاری این پروژه برای افتتاح، سال 90 بودکه به دلیل مشکلات پیش آمده، عملیات تکمیل آن زمان بر شد.

    معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار افزود: این پروژه دارای ردیف بودجه است و با پیگیری هایی که از سوی فرمانداری و شهرداری وحیدیه در دستور کار قرار گرفت، عملیات احداث آن در آینده نزدیک ازسر گرفته خواهد شد.

    وی افزود: این پروژه به عنوان کمربندی برای ارتباط شهرهای متعدد در نظر گرفته شده که بهره برداری از آن بخشی از مشکلات تردد خودروهای سبک و سنگین را رفع می شود.

    علیزاده یادآور شد:اتمام این پروژه، مستلزم اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان است که با بهره برداری آن، یکی از طرح های برجسته شهرستان شهریار به ثمر می نشیند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو