فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی:

میزان تصادفات فوتی در آذربایجان غربی ۷ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی از کاهش هفت درصدی میزان تصادفات فوتی از ابتدای سالجاری تاکنون در استان خبر داد.

میزان تصادفات فوتی در آذربایجان غربی ۷ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سرهنگ عباس فرمانی پیش از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی راه اندازی ایستگاه پلیس راه چالدران با بیان اینکه در هفت ماه گذشته امسال در محورهای مواصلاتی استان چهار هزار 581 فقره تصادف رخ داده است افزود: از این میزان تصادفات 284 مورد منجر به فوت شده است.

    وی با بیان اینکه این میزان تصادف منجر به فوت در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل هفت درصد کاهش نشان می دهد ادامه داد: 50 درصد تصادفات سهم نواقص جاده‌ای بوده و آمارهای تصادفات در طول زمان 69 درصد در روز، ذو درصد در غروب‌ آفتاب، یک درصد در طلوع  آفتاب و 28 درصد در شب است.

    سرهنگ فرمانی عمده عامل وقوع تصادفات در محورهای مواصلاتی استان را ناشی از سبقت و سرعت غیر مجاز و تجاوز به چب عنوان و اضافه کرد: در این مدت میزان تصادفات جرحی 22 درصد و خسارتی هم یک درصد در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل افزایش یافته است.

    وی با تاکید بر اینکه با راه اندازی این مرکز که به صورت متمرکز عمل خواهد کرد توان نظارت و کنترل ترافیک پلیس راه به ویژه در شهرستان افزایش پیدا می کند عنوان کرد:  با راه اندازی پلیس راه این خدمات در این محور و برخی دیگر از محورهای مواصلاتی شهرستان توسط این مرکز ارائه می شود.

    رئیس پلیس راه آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اجرای طرح زودهنگام زمستانی پلیس راه در استان اظهارداشت:امسال طرح زمستانی نسبت به سال های گذشته زودتر برگزار و از 15 آذر آغاز خواهد شد که طی آن، پرسنل پلیس راه به طور شبانه روزی در گردنه های برف گیر استان حاضر بوده و به امدادرسانی مشغول خواهند بود.

    وی ادامه داد: مجموعه پلیس راه استان تمامی هماهنگی های لازم با ادارات و نهادهای درگیر در امر ترافیک را انجام داده و با تمام نیروی انسانی و خودرویی تحت اختیار خود، آمادگی لازم به منظور اجرای طرح زمستانی و خدمت رسانی به مردم استان رادارد.

    فرماندار شهرستان چالدران نیز در این جلسه با اعلام اینکه شهرستان چالدران دارای 260 کیلومتر راه اصلی و 480 کیلومتر راه روستایی است راه اندازی پلیس راه در این شهرستان را بسیار ضروری دانست و گفت: با راه اندازی مرکز پلیس راه در محورهای این شهرستان امیدواریم شاهد کاهش تصادفات باشیم.

    کریم حسین زاده با تاکید بر آغاز هر چه سریعتر عملیات اجرایی ساختمان پلیس راه این شهرستان افزود: برای احداث ساختمان پلیس راه در این شهرستان افزون بر یک هزار متربع زمین آماده تحویل است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو