فونیکسریمکسبهتام

«اختصاصی عصرخودرو»

هوندا CR-Z ۲۰۱۶ را رونمایی کرد

عصر خودرو: شرکت خودروسازی هوندا از نسخه بروز شده هیبریدی جمع و جور CR-Z در بازار آمریکا رونمایی کرد.

هوندا CR-Z ۲۰۱۶ را رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، هوندا CR-Z 2016 این ماه روانه نمایشگاههای هوندا در آمریکا خواهد شد.

2016 CR-Z از یک طراحی بیرونی تازه از جمله نمای جلوی جدید با جلوپنجره بروز شده، مه شکن های از نو طراحی شده و یک پخش کننده جدید جریان باد زیر خودرو بهره می برد.
داخل خودرو تغییر چندانی نداشته است اما یک تریم آلومینیومی جدید به دستگیره دربهای CR-Z، پنل جلو و کنسول وسط اضافه شده است.

نسخه بروز شده CR-Z همچنین به یک استراحتگاه استاندارد دست، یک ترمز الکترونیکی پارک، ورود هوشمند با استارت دکمه ای و یک سیستم صوتی با مانیتور هفت اینچ لمسی مجهز شده است. این خودرو بعلاوه از صندلی های چرمی گرمکن دار و نویگیشن استاندارد بهره می برد.

قوای محرکه این هیبریدی الکتریکی بنزینی تغییر چندانی نکرده است. اما این خودروی اسپورت هیبریدی از میله های تعادل ضخیم تر و ترمزهای قوی تر بهره می برد که به این معنی است که CR-Z جدید هندلینگ و توقف بهتری نسبت به مدل سال قبل خواهد داشت.
قیمت این هیبریدی جذاب از 20 هزار و 295 دلار برای مدل LX پایه و گیربکس دستی شش سرعته شروع می شود و در مدلهای اتوماتیک به 25 هزار و 90 دلار می رسد.

هوندا CR-Z 2016 سوم نوامبر به طور رسمی عرضه می شود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم