فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ‌کرج و کرج ـ تهران

کاهش دید در آذربایجان غربی و اصفهان وبارش باران در ۹ استان

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک موجود در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران پرداخت و گفت: در محدوده‌های استاندارد، پل فردیس و پل کلاک ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ‌کرج و کرج ـ تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درمورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های قزوین، بوشهر، چهارمحال و  بختیاری و گیلان بارش باران جریان دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای نور، چالوس و رامسر در استان مازندران، پیران، داران و دامنه در استان اصفهان، رامهرمز ـ ایذه و رامهرمز ـ بهبهان در استان خوزستان بارش باران جریان دارد.

    سرهنگ رحمانی  ادامه داد: در محورهای کازرون ـ شیراز در استان فارس و همچنین گرمسار ـ قم در شرق استان تهران نیز بارش باران گزارش شده است.

    وی به کاهش دید به‌دلیل وزش گردوغبار در محور مشکات در استان اصفهان پرداخت و گفت: در محورهای سردشت ـ مهاباد و سردشت ـ پیرانشهر در استان آذربایجان غربی نیز به‌دلیل وزش گردوغبار، ‌کاهش دید وجود دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ‌به انسداد محور شمشک به دیزین اشاره و بیان داشت: محدوده پل ورسک و همچنین گردنه گدوک در محور فیروزکوه به‌دلیل انجام عملیات مقاوم‌سازی راه مسدود است.

    سرهنگ رحمانی در پاسخ به پرسش دیگری درمورد وضعیت جاده چالوس گفت: روز گذشته در محور چالوس به‌دلیل ریزش چند قطعه سنگ انسداد مقطعی به‌وجود آمده بود که این موضوع برطرف شده و هم‌اکنون تردد جریان دارد.

    این مقام ارشد راهور ناجا به ترافیک موجود در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران پرداخت و خاطرنشان کرد: در محدوده‌های استاندارد، پل فردیس و پل کلاک ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

    وی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو