فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل اردبیل اعلام کرد:

ثبت بیشترین تردد در محور اردبیل- آستارا

عصر خودرو- مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل از ثبت بیشترین تردد در محور اردبیل- آستارا در بین ۲۶ محور ارتباطی این استان خبر داد.

ثبت بیشترین تردد در محور اردبیل- آستارا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی رحمتی بابیان اینکه در بررسی میزان تردد در محورهای استان این محور بیشترین میزان تردد را پوشش می‌دهد، تصریح کرد: علاوه بر این در بین محورهای ارتباطی داخل استان نیز اردبیل- سه‌راهی سرعین بیشترین تردد را داشته است.

    وی افزود: علاوه بر این از ابتدای سال در مردادماه بیشترین تردد به ثبت رسیده است و تا اتمام تعطیلات تابستانی کمترین تردد نیز در اردیبهشت‌ماه بوده است؛ درعین‌حال میزان تردد ماه‌های دیگر نیز در حال احصا است.

    وی تجهیز و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی به‌ویژه محورهای پرتردد را از اولویت نهادهای اجرایی مرتبط دانست و تأکید کرد: به همین منظور 52 دستگاه سامانه تردد شمار در 26 محور ارتباطی استان نصب‌شده است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان تصریح کرد: تردد شمار باهدف ثبت میزان تردد که برای احصا آمارها و ارزیابی وضعیت جاده‌ها و سفرها انجام می‌شود و از سویی کاربردی برای گردشگری دارد مورداستفاده است.

    رحمتی بابیان اینکه علاوه بر این ثبت تخلفاتی ازجمله فاصله خودرو و سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز نیز اندازه‌گیری می‌شود، ادامه داد: به‌منظور تأمین ایمنی جاده‌ها 36 دوربین نظارت تصویری نیز تمامی وضعیت جاده‌ها و گردنه‌ها را پایش می‌کنند.

    وی تأکید کرد: اطلاعات احصا شده توسط جاده‌ها به‌صورت آنلاین در اختیار دستگاه‌های مرتبط ازجمله هواشناسی قرار می‌گیرد و در نظر داریم با راه‌اندازی رادیو آنلاین این اطلاعات در اختیار شهروندان نیز قرار گیرد.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان به فعالیت هشت دوربین هوشمند ثبت تخلف نیز اشاره کرد و افزود: این دوربین‌ها قابلیت ثبت پلاک خودرو و ارسال اطلاعات آن به نیروی انتظامی مرکز تهران رادارند.

    رحمتی به نصب 14 دوربین دیگر در آینده نزدیک اشاره کرد تا زمینه پایش جاده‌ها و بزرگراه‌ها هر چه بیشتر فراهم شود.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو