فونیکسریمکسبهتام

با تویوتا یاریس آشنا شوید

عصر خودرو- در خرید خودرو دو عامل همواره مهم بوده است، قیمت و قابلیت اطمینان. شرکت تویوتا از آغاز، سعی در ساخت خودروهایی مطمئن، بی‌دردسر، و با عمر مفید بالا داشته تا آسایش را برای رانندگان به ارمغان آورد.

با تویوتا یاریس آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، فاکتور سرعت نیز در این شرکت حائز اهمیت بوده است، همچنان که لکسوس را در کارنامه این شرکت خودروساز می‌بینم و هم اکنون شاهد خودروی تویوتا یاریس سدان  جدید هستیم.
    طراحی بدنه
    این خودرو در 5 تریم مختلف ارائه شده است که در آن‌ها از دو نوع موتور 1.3 لیتری و 1.5 لیتری استفاده شده است. در مدل جدید آن، شاهد تغییراتی در بدنه هستیم که ظاهری مدرن به آن بخشیده و از آن استقبال خوبی به عمل آمده است در حالی که جلوی این خودرو، همچون تمامی سدانهای جدید شرکت تویوتا از طراحی جدید برخوردار شده است.
    این مدل جدید، 11 سانتیمتر درازتر، 1 سانتیمتر عریض‌تر، و 1.5 سانتیمتر بلندتر شده است که خودرو را باریک‌تر نشان می‌دهد. با این وجود یاریس سدان، یکی از زیباترین خودروهای جمع و جور شهری به نظر می رسد.
    طراحی داخلی
    داخل یاریس  شامل تغییراتی چند بوده اما عملکرد و ظاهر سابق خود را حفظ کرده است. در داشبورد اکثر قسمت‌ها از پلاستیک کار شده که خوب دیده می‌شود اما برخی اوقات بسیار روشن و نامناسب به نظر می‌رسد. فرمان با لایه‌ای چرمی پوشانیده شده و تجهیزات صوتی روی آن نصب گردیده که حرکت جالبی محسوب می‌شود. صندلی‌های عقب فوق‌العاده راحت بوده و حتی روی بازوهای عقبی دارای جالیوانی نیز می‌باشد.
    هر چند در این خودرو شاهد فضای افزایش یافته و راحتی بیشتر هستیم اما شرکت تویوتا برای کاهش هزینه اقدام به حذف برخی از تجهیزات آن کرده است . تجهیزاتی همچون سیستم ناوبری ماهواره‌ای، دوربین نمایش عقب یا سنسورهای پارک که به صورت سفارشی قابل نصب می باشند.
    رانندگی با تویوتا یاریس سدان
    رانندگی با این خودرو شما را به یاد رانندگی با یک خودروی اسپرت خواهد انداخت، موتور 1.5 لیتری آن در هیچ شرایطی کم نیاورده و شما هیچ وقت در استارت به مشکل برنخواهید خورد. یکی از ویژگی‌های این خودرو فرمان الکترونیکی آن است که همراه با جعبه‌دنده اتوماتیک منجر به یک رانندگی بسیار راحت و با کیفیتی برای شما می شود.
    اگر زیاد در بزرگراه‌ها رانندگی می‌کنید، تویوتا یاریس بهترین گزینه نیست و شاید خودرویی با شش سیلندر، عملکرد بهتری داشته باشد. موتور 1.5 لیتری آن برای رانندگی شهری عالی است اما در سرعت‌های بالا در بزرگراه‌ها، مصرف سوخت آن آنچنان که باید، مناسب نیست. پس اگر به دنبال خودرویی برای مصارف شهری و با آسایش زیاد هستید ما به شما تویوتا یاریس سدان  را پیشنهاد می‌کنیم.
    سایر نکات قابل ذکر در این خودرو ترمزهای ای‌بی‌اس و کیسه هوا برای مسافرین جلو می‌باشد. همچنین دانستنی است که موتور توسط یک دکمه روشن می‌شود و شما می‌توانید آی‌پاد خود را به آن متصل کنید.
    برای کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی و امکانات تویوتا یاریس اینجا کلیک کنید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو