فونیکسریمکسبهتام

مه و برف در ارتفاعات تهران

احتمال آبگرفتگی و اختلال در تردد جاده‌ای در ۱۲ استان کشور

عصر خودرو- کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ای در ۱۲ استان کشور وجود دارد، گفت: امروز در ارتفاعات استان تهران برف می‌بارد و هوا در آن نقاط مه‌آلود است.

احتمال آبگرفتگی و اختلال در تردد جاده‌ای در ۱۲ استان کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، امین حسین نقشینه  در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس و سواحل غربی دریای خزر، بارش برف و باران در ارتفاعات و در پاره‌ای نقاط مه غلیظ پیش‌بینی می‌شود.

    کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در مناطقی از  جنوب غرب، جنوب، شرق، جنوب شرق کشور و خلیج فارس به سبب تشدید ناپایداری‌ها رگبار و رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت.

    وی ادامه داد: فردا نیز ضمن کاهش فعالیت این سامانه در نواحی غربی کشور، بارش‌ها بیشتر محدود به سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب شرق کشور، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز خواهد بود.

    نقشینه گفت: امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

    کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، غرب کرمانشاه، زنجان، لرستان و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین و البرز بارش باران و بارش برف و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

    وی ادامه داد: به سبب بارش شدید و رگباری باران، رعدوبرق و وزش باد در استان های فارس، بوشهر، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی کرمان و هرمزگان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها وجود دارد.

    نقشینه گفت: امروز آسمان تهران ابری است و بارش باران و برف در ارتفاعات این استان ادامه دارد. همچنین هوا در این مناطق مه‌آلود است.

    کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز شهرکرد با دمای منفی 2 و بندرعباس با دمای 30 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو