فونیکسریمکسبهتام

رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

آخرین وضعیت راه‌های کشور

عصر خودرو- مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به بارش برف در ارتفاعات تهران، مازندران و گیلان گفت: رانندگان در هنگام تردد در محورهای برف گیر، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

آخرین وضعیت راه‌های کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، یاسر خالدی درباره آخرین وضعیت جوی در محورهای اصلی کشور گفت: در حال حاضر فقط محور شمشک - دیزین به دلیل بارش برف مسدود است و در سایر محورها تردد جریان دارد و فعلا محور مسدودی نداریم.

    وی با اشاره به اینکه در استان تهران بارش باران و در ارتفاعات این استان مانند آبعلی، گردنه امامزاده هاشم و فیروزکوه بارش برف داریم، افزود: در استان مازندران در برخی محورها بارش باران و در ارتفاعات بارش برف وجود دارد که محور اسالم در حال حاضر با بارش برف همراه است.

    مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه در محورهای استان آذربایجان شرقی و غربی هم بارش برف داریم، اظهار داشت: در محورهای استان اردبیل هم بارش برف وجود دارد و تردد در محور اردبیل - خلخل فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

    خالدی به بارش باران در محورهای استان البرز اشاره کرد و گفت: در استان همدان بارش باران و در محور تویسرکان این استان بارش‌ها به صورت برف است همچنین در محورهای استان های ایلام، اصفهان، زنجان، فارس، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، کردستان، کرمان، کرمانشاه، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران داریم که موجب لغزندگی در جاده ها شده است.

    وی با تاکید بر اینکه حرکت در گردنه امامزاده هاشم کند است ضمن آنکه بارش برف در منطقه پلور شروع شده است، افزود: پیش بینی وقوع سیل در استان هرمزگان بوشهر و خوزستان شده است که توصیه می شود رانندگان توقف حاشیه ای در کنار جاده نداشته باشند.

    مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با تاکید بر اینکه رانندگان فاصله طولی را با خودروها رعایت کنند، افزود: رانندگان حتما در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و خودرو  را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند چرا که به خصوص در محورهای استان مازندران بارش برف شدت گرفته است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی عملیات برف روبی و نمک پاشی در حال انجام است و راهدارخانه ها در تمامی راه های کشور در آماده باش زمستانی هستند.

    مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو