فونیکسریمکسبهتام

سوبارو یک کراس اور با سه ردیف صندلی در آمریکا تولید می کند

عصر خودرو: سوبارو برنامه ساخت یک کراس اور جدید دارای سه ردیف صندلی در کارخانه خود در ایالت ایندیانای آمریکا را تایید کرد.

سوبارو یک کراس اور با سه ردیف صندلی در آمریکا تولید می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، این مدل مرموز گمان میرود که بزرگترین از پیشکسوت خود یعنی "تریبکا" که حالا دیگر بازنشسته شد باشد. کراس اور آتی سوبارو با سه ردیف صندلی کاملا فضای نشستن هفت سرنشین را دارد.

سوبارو هنوز درباره نام این خودرو به نتیجه نرسیده اما قول داده که نام این خودرو را با مضمون " ماجراجویی" و شبیه نام مدلهایی همچون اوتبک به معنی جای دور، فارستر(جنگل نورد) انتخاب کند.

این شرکت در حال حاضر یک مفهومی با سه ردیف صندلی برای بازار ژاپن معرفی کرده که "کراس اور 7" نام دارد و اولین بار در سال 2013 رونمایی شد.

طراحی این کراس اور با فضای داخلی جادار که صندلی ها به راحتی قابل تبدیل به فضای بار هستند بیشتر شبیه ظاهر اوتبک است تا تریبکا.

گزارشهای تاییدنشده جداگانه حاکی از اینست که مسیر طراحی این خودرو که برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده دچار جنجال شده است. گفته میشود سوبارو در حال تمرکز روی یک ظاهر محافظه کارانه تر نسبت به تریبکا است ولی ظاهرا مقامات شرکت بر سر اینکه طراحی آن از فارستر یا اوتبک الهام بگیرد اختلاف دارند. 

قرار است تولید این کراس اور سه ردیف صندلی در سال 2018 آغاز شود. این خودرو در کنار مدلهای لگاسی، اوتبک، ایمپرزا تولید خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط