فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت توقف در معابر منتهی به پل زائر در مهران

اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین در ایلام

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به افزایش حجم ترافیک در معابر درون شهری مهران در ایام اربعین حسینی، از آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای اجرای طرح ترافیکی وِیژه اربعین خبر داد.

اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین در ایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورالله خادم، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال گذشته در ایام اربعین حسینی شاهد حجم بالای ترافیک در معابر درون شهری ایلام و معابر منتهی به پایانه‌های مرزی مهران به سمت کشور عراق هستیم که به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از حداکثر توان، طرح ترافیکی ایام اربعین حسینی (ع) را با تمرکز بر معابر دورن شهری به مرحله اجرا درمی آورد.

    وی، هدف از اجرای این طرح را ارتقاء انضباط ترافیکی، ایمنی و روان سازی ترافیک، ایجاد آرامش و رضایتمندی زائران و کاهش حوادث رانندگی در اربعین حسینی عنوان کرد.

    سرهنگ خادم با اشاره به اینکه در معابر منتهی به پل زائر ایستادن ممنوع است، عنوان کرد: کلیه معابر منتهی به پل زائر بوسیله تابلو و همچنین نصب بنر، ایستادن ممنوع اطلاع رسانی می‌شود و زائرین محترم جهت توقف وسیله نقلیه در این معابر جدا خود داری کنند.

    وی با اشاره به پارکینگ‌های سطح شهر، گفت: 12 پارکینگ مناسب جهت پارک خودرو در سطح شهر شناسایی و زائرین محترم می‌توانند جهت پارک وسیله نقلیه خود از این پارکینگ‌ها استفاده کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از استقرار تیم‌های موتوری و خودرویی در معابر درون شهری ایلام و سطح شهر مهران برای تأمین امنیت عبور و مرور خبر داد و گفت: کلیه معابر سطح شهر ایلام، ایوان و سطح شهر مرزی مهران زیر پوشش ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می‌گیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو