فونیکسریمکسبهتام

هوندا سیویک کوپه ۲۰۱۶ را ببینید+تصاویر

عصر خودرو: هوندا نسل دهم "سیویک" را در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس ۲۰۱۵ معرفی خواهد کرد.

هوندا سیویک کوپه ۲۰۱۶ را ببینید+تصاویر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹:۰۰
  • هوندا سیویک کوپه 2016 را ببینید+تصاویر
  • هوندا سیویک کوپه 2016 را ببینید+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اتوموبیل مگزین، شرکت خودروسازی ژاپنی هوندا قصد دارد "کوپه شهری" 2016 خود را که نسل دهم سیویک به حساب می‌آید در نمایشگاه لس آنجلس به طور رسمی رونمایی کند.

هوندا پیشتر پیش نمایه ای از کوپه سیویک 2016 را اوایل امسال به صورت سیویک مفهومی ارائه کرده بود. نسخه تولید انبوه سیویک سدان رونمایی شده است و هوندا در نمایشگاه لس آنجلس نسخه دو درب آن را نیز را معرفی خواهد کرد.    

خط و خطوط بکار رفته در نسخه دو درب سیویک 2016 کمتر از نسخه سدان است. هوندا همچنین سیویک هاچ بک و نسخه تقویت شده آن را پس از مدل کوپه در اوایل 2016 عرضه خواهد کرد.

همانند همیشه سیویک کوپه در پلتفرم و انتقال قدرت با نسخه سدان یکی خواهد بود و به معنای اینست که خریداران این خودرو به دو موتور دو لیتری چهارسیلندر 158 اسب بخاری و موتور 1.5 چهارسیلندر توربوشارژ 174 اسب بخاری روبرو هستند.

اگرچه هوندا گیربکس دستی را در نسخه سدان تنها با موتور دو لیتری عرضه می‌کند امیدواریم که سیویک کوپه که اسپورت تر است گیربکس دستی را برای موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو نیز عرضه کند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط