فونیکسریمکسبهتام

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی مازندران اعلام کرد

آغاز توزیع سوخت زمستانی در مناطق روستایی استان مازندران

عصر خودرو: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، مسئولیت تامین، ذخیره و توزیع فرآورده‌های نفتی بخش شرقی استان را بر عهده دارد، گفت: توزیع سوخت زمستانی در مناطق روستایی مازندران آغاز شد.

آغاز توزیع سوخت زمستانی در مناطق روستایی استان مازندران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حسین‌علی طالبی اظهار داشت: این شرکت با دارا بودن هشت ناحیه و با بهره‌گیری از 22 مخزن با ظرفیت 332 میلیون لیتر و 430 مجاری عرضه نسبت به تامین، ذخیره و توزیع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز بخش‌های حمل و نقل، صنایع،کشاورزی و نیروگاه نکا انجام وظیفه می‌کند.

    وی افزود: از امروز سوخت برای خانوارهای ساکن مناطق سردسیر و روستایی  صعب العبور که در آن منطقه از گاز به عنوان سوخت استفاده نمی‌شود، آغاز شد.

    مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه  ساری با بیان اینکه سوخت در مناطق سردسیر بین 60هزار خانوار منطقه ساری از گلوگاه  تا آمل توزیع می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تعداد خانورها از یک تا 2 نفر و از 3 تا 4 نفر 500 لیتر و از 5 نفر به بالا نیز 700 لیترمیان خانوارها توزیع می‌شود.

    طالبی گفت: امسال ذخیره‌سازی نفت گاز برای مصرف کنندگان نیروگاه 80درصد انجام و برای شرکت سیمان 90 درصد و شرکت‌هایی مانند کاله و دیزل موتور نیز از قبل ذخیره  سوخت انجام شد و خوشبختانه  امسال مشکلی از بابت سوخت نخواهیم داشت.

    مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه  ساری  افزود: در شش‌ماهه نخست امسال 754میلیون لیتر بنزین اعم از معمولی و سوپر توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشت.

    وی بیان کرد: مصرف نفت سفید نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوتی نداشته است اما نفت گاز امسال 399 میلیون لیتر بود و با توجه به اینکه  سال گذشته 420 میلیون  لیتر بود، 5درصد کاهش داشت.

    طالبی بیان داشت: مصرف نفت کوره و یا نفت سیاه در شش‌ماهه نخست سال گذشته  یک میلیارد و 60میلیون لیتر بوده اما امسال به 700 میلیون  لیتر رسید که نشان می‌دهد 34 درصد کاهش داشته  است.

    مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از روستاییان خواست نسبت به تامین سوخت هر چه سریعتر اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو