فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های قزوین

عصر خودرو: رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: تمام مسیرهای ارتباطی آزادراه‌های این استان ترافیک نیمه‌سنگین دارد.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های قزوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، بهرام زینلی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار کرد: تمام مسیرهای ارتباطی آزادراه‌های این استان ترافیک نیمه‌سنگین دارد.

    وی افزود: در محور آزادراه قزوین ـ کرج ترافیک در باند شمالی نیمه‌سنگین بوده و در باند جنوبی ترافیک روان است.

    رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: در محور آزادراه قزوین ـ کرج صبح امروز یک تصادف رخ داد که هفت مجروح در پی داشته است.

    زینلی بیان کرد: در تصادف آزادراه قزوین ـ کرج یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه مینی‌بوس تصادف کرد که در این حادثه دو تن به بیمارستان انتقال یافتند.

    این مسئول ادامه داد: پنج تن دیگر از مصدومان سرپایی از سوی امدادگران فوریت‌های پزشکی استان قزوین درمان شدند و مشکل خاصی نداشتند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: علت تصادف اتوبوس و مینی‌بوس در آزادراه قزوین ـ کرج از سوی کارشناسان پلیس راه این استان عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس گزارش شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط