فونیکسریمکسبهتام

یک خودروساز مطرح کرد:

چشم‌انداز مثبت افزایش تولید پس از رفع تحریم‌ها

عصر خودرو- رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل گفت: پس از اجرایی شدن برجام و رفع تدریجی تحریم‌ها پیش‌بینی می‌شود موانع تجاری با طرف‌های خارجی به مرور مرتفع و تولید نیز افزایش یابد.

چشم‌انداز مثبت افزایش تولید پس از رفع تحریم‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، حسین تهوری با اشاره به تولید سالانه چهار تا پنج هزار دستگاه در این شرکت با وجود تحریم‌ها افزود: با توجه به راه‌اندازی خطوط رنگ و PT-ED، ظرفیت تولید در شرکتبهمن‌دیزل افزایش یافته و این شرکت زیرساخت‌های لازم را برای افزایش تولید فراهم کرده است.

    وی با اشاره به فعالیت این شرکت به عنوان زیرمجموعه گروه بهمن، بیان کرد: گروه خودروسازی بهمن در زمینه تولید خودروهای سبک و سنگین از جمله انواع سواری، وانت، مینی‌بوس، کامیونت و کامیون فعالیت می‌کند.

    تهوری ادامه داد: در این میان تولید و مونتاژ خودروهای گروه مینی‌بوس، کامیونت و کامیون بر عهده شرکت بهمن‌دیزل قرار دارد که بخش اعظم محصولات این شرکت با برند ژاپنی ایسوزو تولید و عرضه می‌شود.

    به گفته رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل، 75 درصد از قطعات به کار رفته در خودروهای ایسوزو وارداتی و 25 درصد آن ساخت داخل هستند.

    برنامه‌ریزی برای دوران پساتحریم

    وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌های توسعه محصولات شرکت بهمن دیزل، سال گذشته مدل جدیدی از مینی‌بوس سحر تولید و روانه بازار شد که موتور این مینی‌بوس از استاندارد یورو 2 به یورو 4 ارتقا و میزان مصرف سوخت و آلایندگی آن کاهش یافته است.

    تهوری ضمن اشاره به مشکلاتی که با تشدید تحریم‌ها در روند واردات قطعات رخ داد گفت: در آن مقطع شرکت بهمن‌دیزل فرایند طراحی و تولید یک خودروی ایرانی را آغاز کرد و با بهره‌گیری از پلت‌فرم کامیونت شش تن ایسوزو که از گذشته در خط تولید این شرکت قرار داشته، اکنون مدل جدیدی را طراحی و تولید کرده و با برند شیلر آماده عرضه به بازار است.

    رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل افزود: البته در این دوران به جز مقطعی کوتاه، واردات قطعات CKD از شرکت ایسوزو متوقف نشد و با مدیریت مناسب و بهره‌گیری از مکانیزم‌های ویژه‌ای تولید این شرکت متوقف نشد.

    وی ادامه داد: شرکت ایسوزو همکاری‌های خود را در بخش تامین قطعات قطع نکرد در نتیجه بهمن‌دیزل توانست در شرایط سخت نسبت به سرویس‌دهی و خدمات پس از فروش برای رفع نیازهای مشتریان خود پاسخگو باشد.

    تهوری افزود: بهمن‌دیزل نه تنها در بحث کیفیت رتبه نخست را در بخش کامیونت دارد بلکه بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ISQI، در بخش فروش و مواردی همچون اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به مشکلات خریداران نیز توانسته است در چند دوره متوالی، رتبه اول «رضایت‌مندی مشتریان» را کسب کند.

    تهوری بیان کرد: شرکت بهمن‌دیزل با وجود رقیبان قدرتمند و باسابقه خود‌، همواره توانسته است سهم خوبی از بازار را به دست آورد.

    به گفته رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل، این شرکت برای افزایش سهم خود در بازار و تولید محصولات جدید در سال جاری و سال آینده برنامه‌ریزی کرده است.

    وی افزود: مینی‌بوس مکسوس یکی از محصولات جدید شرکت بهمن‌دیزل است که به صورت ساخته شده از چین وارد می‌شود و اخیرا داخل ایران با همان پلت‌فرم کاربری آمبولانس آن نیز تولید شده است.

    به گفته تهوری به تازگی مدیران بخش بهداشت و درمان و اورژانس کشور از نوع کاربری آمبولانس این محصول بازدید و ارزیابی مثبتی از کیفیت آن داشتند در نتیجه سفارش‌هایی را برای خرید این محصول ارائه دادند.

    وی ادامه داد: بر اساس مذاکراتی که از پارسال با شرکت ایسوزو صورت گرفته، نمونه کشنده‌ این شرکت نیز برای انجام تست و آزمایش‌های لازم و اخذ تاییدیه‌های مورد نیاز وارد شده‌اند.

    رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل، گسترش محصولات خانواده شیلر را یکی دیگر از برنامه‌های آتی شرکت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تنها مدل شش تنی آن تولید شده و تولید تناژهای بالاتر و پایین‌تر در دستور کار شرکت قرار دارد.

    وی با اشاره به صادرات محصولات شرکت بهمن‌دیزل به عراق درگذشته گفت: در سال‌های اخیر محدودیت‌هایی در این زمینه وجود داشت اما در برنامه‌های سال آینده شرکت، صادرات به کشورهای همجوار گنجانده شده است.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو