فونیکسریمکسبهتام

شلیک گلوله به دوربین‌های ثبت‌سرعت کرمانشاه!

عصر خودرو- معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: دوربین‌های ثبت سرعت و ثبت تخلف در سطح شهر کرمانشاه مورد اصابت گلوله و اکلیل سرنج قرار گرفته است.

شلیک گلوله به دوربین‌های ثبت‌سرعت کرمانشاه!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، منطقه‌ کرمانشاه، افشین لر زنگنه در جلسه ستاد جرایم خاص استان که امروز (25 آبان) در محل سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نصب دوربین‌های ثبت سرعت و ثبت تخلف در خیابانها و بزرگراه‌های شهر کار پر هزینه‌ای است و متاسفانه این دوربین‌ها بارها توسط افراد متخلف مورد اصابت گلوله و اکلیل سرنج قرار گرفته‌اند.

    وی ادامه داد: در همین چند وقت اخیر سه مورد اصابت گلوله و کلیل سرنج به دوربین‌های ثبت سرعت و ثبت تخلف بزرگراه‌های کرمانشاه داشتیم که بیش از یک میلیارد ریال خسارات وارد کرده‌اند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: امسال رقمی بالغ بر 2.5 میلیارد تومان از محل درآمدهای عمومی شهرداری کرمانشاه صرف خرید دوربین و نصب آنها در معابر و خیابانهای کرمانشاه کرده‌ایم.

    لر زنگنه دتصریح کرد: موضوع سرقت کابل برق از دیگر مشکلاتی است که شهرداری کرمانشاه با آن مواجه است.

    وی همچنین به موضوع نصب دوربین های مداربسته در مشاعات ساختمان و منوط کردن ارائه پایان کار ساختمان به داشتن آن اشاره کرد و گفت: این موضوع را باید با سازمان نظام مهندسی ساختمان هماهنگ کنیم که در نهایت بتوانیم در قالب مصوبه‌ای آن را اجرایی کنیم.

    این مقام مسئول در شهرداری کرمانشاه همچنین به موضوع ساماندهی مشاغل مزاحم شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برای ساماندهی مشاغل مزاحم شهر کرمانشاه زمینی به مساحت 10 هکتار در نظر گرفته‌ایم و مصوبه آن را در شورای شهر گذرانده‌ایم، اما فرمانداری کرمانشاه به این مصوبه ایراداتی گرفته که در حال حاضر به دنبال رفع آن ایرادات هستیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو