فونیکسریمکسبهتام

در جریان بارندگی هفته گذشته شیراز صورت گرفت

نجات ۶۶ خودرو از آب‌گرفتگی

عصر خودرو- معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز گفت: در جریان بارندگی هفته گذشته شیراز ۶۶ خودرو از آب‌گرفتگی‌های خیابانی نجات یافتند.

نجات ۶۶ خودرو از آب‌گرفتگی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰
     

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رمضان امینی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بارندگی 19 آبان‌ماه جاری، نزول 85 میلی‌متر باران موجب آب‌گرفتگی برخی نقاط شیراز شد اما با حضور دوهزار و 821 نیروی شهرداری در هر نوبت و کاربرد 779 خودرو سنگین و سبک، 238 پمپ تخلیه آب، 66 خودرو آتش‌نشانی و 407 نوع اره‌برقی توانستیم، بدون هیچ‌گونه کوتاهی از وضعیت پیش‌آمده عبور کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که امکانات و تجهیزات کنونی ما با پیش از آن به‌ هیچ‌ وجه قابل‌مقایسه نیست، به‌گونه‌ای که پیش‌تر حتی یک ژنراتور تخلیه آب در شهرداری موجود نبود.

    معاون شهردار شیراز بیان کرد: داشتن آمادگی فقط به نیروهای شهرداری منحصر نمی‌شود و همکاری، مشارکت، صبر و حوصله مردم نیز مهم است.

    وی با اشاره به اینکه در جریان بارندگی اخیر هیچ‌گونه کوتاهی از سوی شهرداری شیراز در جریان بارندگی اخیر اتفاق روی نداد، اضافه کرد: پیش از بارندگی سه‌شنبه هفته گذشته در اطلاعیه‌ای از طریق صداوسیما از شهروندان خواستیم که در زمان موردنظر در خیابان‌های شهر تردد نکنند.

    وی ضمن پوزش از برخی شهروندان که ممکن است، در جریان بارندگی اخیر شیراز به‌زحمت افتاده باشند، با نمایش تصاویری گفت: پیش از بارندگی در 85 نقطه شیراز دوربین فیلم‌برداری قرار دادیم که نشان می‌دهد، رانندگان بعضی خودروها با عبور از موانعی که شهرداری گذاشته بود، در میان آب‌گرفتگی گرفتار شدند.

    امینی از برنامه‌ریزی برای برگزاری سه مانور برای سنجش و ارتقای آمادگی نیروهای شهرداری در سال‌جاری خبر داد و اضافه کرد: مانور نخست 20 روز پیش از بارندگی به اجرا درآمده بود و مانور دوم نیز 14 آبان صورت گرفت.

    وی افزود: مانور سوم طی دو هفته آینده برگزار خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو