فونیکسریمکسبهتام

تردد در بسیاری از گردنه های ارتباطی زنجان با زنجیرچرخ امکانپذیر است

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه های ارتباطی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هم اکنون تردد خودروها در بسیاری از گردنه های ارتباطی این استان به دلیل بارش برف سنگین و وقوع کولاک مقطعی با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

تردد در بسیاری از گردنه های ارتباطی زنجان با زنجیرچرخ امکانپذیر است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مسعود خوشکام افزود: بارش برف که از حوالی ساعت 22 سه شنبه شب در مناطق مختلف این استان آغاز شد پلیس راه زنجان را مجبور کرد تا اجازه تردد به وسایط نقلیه بدون زنجیرچرخ در مسیر ارتباطی زنجان- تهم - چورزق را ندهد.
    وی اظهار داشت: هم اکنون بارش برف در گردنه آق گدیک در مسیر زنجان - تهم چورزق، بادامستان، ذاکر و خانچای در مسیر زنجان - طارم، گوگجه ییلاق در مسیر خدابنده - همدان، قره آقاج در مسیر سلطانیه - خدابنده، دهجلال در مسیر سلطانیه - خدابنده و همچنین جاده دندی به تخت سلیمان، ادامه دارد و رانندگان برای عبور از این مسیرها باید خودروهای خود را به زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی و لباس های گرم زمستانی مجهز کنند.
    خوشکام افزود: سایر مسیرهای ارتباطی زنجان نیز به دلیل بارش باران لغزنده و در گردنه پاپایی در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار نیز مه غلیظ حاکم است که موجب کاهش دید افقی شده است.
    وی یادآور شد: همچنین راهداران زنجان از ساعت 23 سه شنبه شب به یاری هشت خودرو در راه مانده در جاده های ارتباطی زنجان شتافتند و جان قریب به 20 مسافر در راه مانده را نجات دادند.
    خوشکام تصریح کرد: یک دستگاه نیسانوانت و پنج دستگاه خودرو سواری در مسیر ارتباطی زنجان - طارم و دو دستگاه خودرو پیکان نیز در مسیر راه ارتباطی روستایی به علت بارش برف سنگین قدرت حرکت نداشتند که با کمک شبانه راهداران به مسیر خود ادامه دادند و جاده های پوشیده از برف را نیز برف روبی و نمک پاشی کردند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو