فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد:

کنترل هوایی جاده های منتهی به مهران

عصر خودرو- فرمانده انتظامی ایلام از کنترل هوایی جاده و مرز مهران برای مقابله با حوادث احتمالی با استفاده از تعدادی بالگرد، جایرو پلن و هواپیمای نیروی انتظامی در ایام منتهی به اربعین امسال خبر داد.

کنترل هوایی جاده های منتهی به مهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » به نقل از ایرنا ، سردار علی دولتی روز چهارشنبه  اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران حسینی در آیین های ویژه اربعین که از ماموریت های اصلی و مهم پلیس ایلام در سال جاری است، ما را از اجرای ماموریت جاری و روزمره خود غافل نکرده است.
    وی ادامه داد: برنامه ریزی های گسترده ای در طول یک سال گذشته برای بهره گیری از امکانات و نیروهای یگان ویژه، پلیس راه، پلیس راهور و گذرنامه سایر استان ها انجام شده تا با توجه به حجم بسیار زیاد فعالیت ها در ایام اربعین، پلیس استان بتواند به ماموریت های جاری خود رسیدگی کامل داشته باشد.
    فرمانده انتظامی ایلام گفت: پلیس به عنوان خدمتگزار مردم و جامعه همه تلاش خود را برای ایجاد امنیت و آرامش در مناطق مختلف این استان به کار گرفته و اجازه نخواهیم داد برخی افراد فرصت طلب، مشکلی برای امنیت و آسایش مردم ایجاد کنند.
    وی همچنین از تشکیل قرارگاه اربعین در شهر مرزی مهران از ابتدای آذر ماه خبر داد و افزود: با تشکیل این قرارگاه رسیدگی به مشکلات و حضور نیروها برای اجرای ماموریت های محوله در مرز مهران در مدت زمان بسیار کمتری انجام می شود.
    سردار دولتی ابراز امیدواری کرد با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان و حضور مردم با همراه داشتن گذرنامه و ویزا، مشکلات تردد زائران از مرز مهران نسبت به پارسال کاهش محسوسی داشته باشد.
    وی از کمک جمهوری اسلامی به طرف عراقی برای راه اندازی 50 گیت گذرنامه در آن سوی مرز مهران در زرباطیه خبر داد و یادآور شد: باید تعادل و هماهنگی میان جمعیت خروجی از مرز مهران و ورودی به مرز زرباطیه وجود داشته باشد و اگر 100 نفر وارد خاک عراق شوند و در سوی دیگر ظرفیت برای تنها 20 نفر مهیا باشد، منجر به مشکلات بسیاری خواهد شد.
    فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: اکنون 96 ایستگاه کنترل گذرنامه در مرز مهران دایر شده و اگر ایستگاه های گذرنامه طرف عراقی نیز به حد نصاب لازم برسد هیچ مشکلی در تردد زائران به وجود نمی آید و زائران در کوتاه ترین زمان از این مرز خارج و از مرز زرباطیه وارد کشور عراق می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو