فونیکسریمکسبهتام

به دلیل مه آلود بودن جاده‌ها ؛

رانندگان در محورهای خراسان شمالی با احتیاط برانند

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، به دلیل مه آلود بودن محورهای کوهستانی خراسان شمالی به رانندگان توصیه کرد که با احتیاط و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رانندگان در محورهای خراسان شمالی با احتیاط برانند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد مشتری افزود: با توجه به شرایط جوی امروز و بارش باران، محورهای بجنورد به اسفراین در گردنه اسدلی، مسیر جاجرم به شوقان و محور بجنورد به آشخانه در گردنه امین الله، مه‌آلود گزارش شده است.

    وی از تمامی رانندگانی که از محورهای این استان تردد می کنند خواست تا به دلیل لغزندگی و مه آلود بودن جاده‌ها، با رعایت نکات ایمنی، سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی حرکت کنند.

    مشتری از رانندگان خواست تا تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی به همراه داشته باشند.

    وی افزود: رانندگان قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 05832261000 مرکز مدیریت راههای استان و شماره 141 مرکز مدیریت راه های کشور، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع و با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

    بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی، هوای این استان هم اکنون نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

    بر اساس این گزارش همچنین هوای استان از اویل امشب تا صبح فردا در مناطقی از جنوب وشرق استان با بارش باران و احتمال بارش برف و وجود مه غلیظ، به خصوص در ارتفاعات و مناطق کوهستانی همراه خواهد بود.

    لغزنده بودن جاده ها و محورهای مواصلاتی استان و همچنین آبگرفتگی معابر، از تبعات هوای امروز و فردای این استان گزارش شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو