فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های همدان اعلام کرد:

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی همدان برای جابجایی زائران اربعین

عصر خودرو- مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان از آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی همدان برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی همدان برای جابجایی زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، نصرت الله حیدری ظهر شنبه در نشستی با اعضای کارگروه زیرساخت سوخت و حمل‌ونقل هماهنگی و نظارت جدی‌تر بر روند خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی را ضروری خواند.

    حیدری گفت: ناوگان حمل‌ونقل استان همدان با تمام ظرفیت چه در مقصد و چه هنگام بازگشت از مرز مهران با آمادگی کامل بسیج شده‌اند تا خدمات قابل قبولی به زائرین و شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی ارائه کنند.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌ها خطاب به مسئولان انجمن‌های صنفی مسافربری  بر نظارت دقیق و القاء حس تعهد به رانندگان تأکید کرد و افزود: روند خدمات باید درنهایت مطلوبیت بوده و دریافت کرایه‌ها طبق دستورالعمل و به‌دوراز هرگونه اعمال سلیقه باشد.

    حیدری عنوان کرد: در اختیار داشتن ناوگان عمومی برای بازگشت زائران تا 17 آذرماه ادامه دارد و پیش‌فروش بلیت و سرویس‌های دربستی به‌جز مرز مهران برای دیگر مناطق کشور ممنوع است.

    وی افزود: در این ایام سهمیه سوخت ویژه به ناوگان اختصاص‌یافته و هیچ مشکلی در تأمین سوخت ناوگان وجود ندارد و مرکز مدیریت راه‌های استان نیز در این ایام نظارت لازم را بر وضعیت جاده‌ها و  ترددها خواهد داشت.

    وی بیان کرد: بازدید نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی و سایر نمازخانه‌های واقع در محورهای استان به‌ویژه محور اسدآباد مستمر بوده و بر تأمین امکانات موردنیاز چون آب گرم و سیستم گرمایشی برای زائران تأکید  شده است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌ها همچنین اظهار داشت: این اداره کل با همکاری پلیس‌راه استان، اداره کل راه و شهرسازی و با حضور گشت‌های 24 ساعته راهداری، اورژانس، امداد خودرو، هلال‌احمر  و... آمادگی لازم را برای تأمین ایمنی زائران دارند.

    وی یادآور شد: در راستای کنترل و نظارت هر چه بیشتر متصدیان بخش حمل‌ونقل در هنگام سوارشدن به اتوبوس و نقل‌وانتقال شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی، هماهنگی لازم با همکاران ادارات کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌های مرزی نیز به‌عمل‌آمده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط