فونیکسریمکسبهتام

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور ناجا خبر داد

افزایش ۳۲ درصدی تردد زائرین در مرز شلمچه

عصر خودرو- معاون هماهنگ کننده پلیس راهور ناجا، از افزایش ۳۲ درصدی تردد زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد و گفت: این افزایش تردد با اعمال مدیریت، کنترل شده است.

افزایش ۳۲ درصدی تردد زائرین در مرز شلمچه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سردار محسن مهرایی درحاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: تردد و مراجعه زائرین در این مرز در مقایسه با سال گذشته 32 درصد رشد داشته و این امر کاملا در بازدید مشهود است و با آمادگی بسیار خوبی که عوامل ترافیک در طول محور بویژه در محدوده پایانه مرزی شلمچه داشتند و همچنین برنامه‌هایی که برای توقف خودرو‌ها در محل‌های پیش بینی شده صورت گرفته، این افزایش تردد با اعمال مدیریت، کنترل شده است.

    معاون هماهنگ کننده پلیس راهور ناجا، با اشاره به اینکه زائرین بدون هیچ گونه مشکل و توقفی در محور‌ها با برنامه‌ریزی به پایانه‌ها مراجعه کرده و وارد خاک عراق می‌شوند، تصریح کرد: در روزهای آتی شاهد افزایش تردد زائران خواهیم بود و این برنامه‌ها با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

    مهرایی در خصوص تمهیدات لازم برای بازگشت زائران، گفت: بیشترین برنامه‌ریزی ما برای بازگشت زوار است چراکه رفت در یک دوره زمانی دو هفته‌ای انجام شده و به مرور زائران وارد خاک کشور عراق می‌شوند، اما بازگشت ظرف حداکثر سه روز است لذا تدابیر بیشتری برای بازگشت اتخاذ شده است. امیدواریم بتوانیم نسبت به سال گذشته شرایط مطلوب و بهتری در شلمچه شاهد باشیم.

    وی در خصوص احداث پارکینگ خودرو‌ها نیز بیان داشت: امسال شهرداری و فرمانداری شلمچه فضاهایی را به این منظور پیش بینی کرده‌اند که با توجه به استقبال زائران کافی نیست اما نسبت به پارسال وضعیت بهتر است.

    50 تا 60 درصد ظرفیت پارکینگ اطراف پایانه پر شده است

    این مقام انتظامی یادآور شد: چینش خودرو‌ها در داخل پارکینگ منظم و خوب است تا از ظرفیت پارکینگ‌ها حداکثر استفاده شود در حال حاضر نزدیک به 50 تا 60 درصد ظرفیت پارکینگ‌های اطراف پایانه اشباع شده و از پارکینگ‌های بلوار بسیج و جاده مقاومت شهر خرمشهر استفاده می‌شود.

    معاون هماهنگ کننده پلیس راهور ناجا به زائران توصیه کرد: از زائران می‌خواهیم مراقب خود باشند به خصوص افرادی که از خودرو شخصی استفاده می‌کنند به نحوی برنامه ریزی نمایند تا در طول مسیر خستگی بر آن‌ها غلبه نکند و عجله و شتاب نداشته باشند.

    پلیس خادم زائران است

    وی با تاکید براینکه، ماموران پلیس در این ایام خادم زائرین هستند، گفت: زائران عزیز به توصیه‌های پلیس توجه کنند و بدانند که ما شبانه روز در خدمت آن‌ها هستیم و تلاش همه سازمان‌ها بر این است تا بتوانیم در فضای ایمن و آرام که در شأن عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هست این مراسم عظیم که بزرگ‌ترین تجمع بشری است را به نحو احسن برگزار کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو