فونیکسریمکسبهتام

جو آرام و ترافیک روان در تمامی جاده‌ها

افزایش ۱۰۰درصدی تردد در مهران، ۵۶ و ۲۸ درصدی در چزابه و شلمچه

عصر خودرو-ر ئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از جو آرام و ترافیک روان در تمام جاده‌های کشور خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر شاهد افزایش بیش از ۱۰۰درصدی تردد به سمت مهران و همچنین ۵۶ و ۲۸ درصدی در محورهای چزابه و شلمچه هستیم.

افزایش ۱۰۰درصدی تردد در مهران، ۵۶ و ۲۸ درصدی در چزابه و شلمچه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به وضعیت تردد در مسیرهای منتهی به مرزهای غربی و جنوبی کشور پرداخت و تصریح کرد:‌ در حال حاضر شاهد افزایش بیش از 100 درصدی تردد به سمت مرز مهران هستیم.

    این مقام ارشد راهور ناجا ادامه داد: در مسیرهای منتهی به مرز چزابه با افزایش 56 درصدی و مسیرهای منتهی به شلمچه افزایش 28 درصدی تردد را نسبت به روزهای عادی در این محورها شاهد هستیم.

    سرهنگ رحمانی با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه در مبادی منتهی به مرزهای شلمچه، چزابه و مهران، بیان داشت: بروشورهایی حاوی محل‌های پارکینگ، مسیر مناسب برای تردد وسایل نقلیه و نکات حائز اهمیت از سوی پلیس برای شهروندان منتشر شده که در این مسیرها به زائران اربعین حسینی داده می‌شود.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از زائران اربعین حسینی درخواست کرد: برای پارک وسیله نقلیه خود حتماً از پارکینگ‌های مشخص شده استفاده کرده و همکاری لازم با پلیس راهور را داشته باشند.

    وی گفت: رانندگانی که قصد تردد در مرز مهران را دارند باید علاوه بر تجهیزات ایمنی لازم، زنجیر چرخ را نیز به همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم بتوانند از آن استفاده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو