فونیکسریمکسبهتام

جایگاه در مسیر ایلام - مهران آماده تامین سوخت خودروهای زائران است

عصر خودرو- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از آمادگی ۱۲ جایگاه عرضه سوخت در مسیر ارتباطی ایلام - مهران برای تامین سوخت مورد نیاز خودروهای زائران شرکت کننده در آیین اربعین حسینی خبر داد.

جایگاه در مسیر ایلام - مهران آماده تامین سوخت خودروهای زائران است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرن ، علی اصغر چاغروندی گفت: نظر به ارائه خدمات بهتر در تردد زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی و بازگشت از کربلا، کارکنان منطقه برای سوخت رسانی به خودروهای زائران در آمادگی کامل بسر می برند و در صورت نیاز به فرآورده بنزین و نفت گاز، این منطقه آمادگی کامل در جهت تامین به موقع سوخت را دارد.
    وی از آمادگی کامل هشت جایگاه (کوثر، نجم الثاقب، حاجی بیگی، طلوع، تعاون روستایی صالح آباد، رحیمی، رفیعی زاده و جایگاه CNG شهرداری مهران) و همچنین استقرار چهار جایگاه سیار در مسیر ایلام تا مرز مهران خبر داد و افزود: 2 باب از جایگاه های سیار فعال و آماده بکار هستند.
    وی یادآور شد: هم اکنون چند گروه از همکاران ستادی و عملیاتی در حال نصب بنرهای اطلاعات مربوط به مکان جایگاه ها و راه اندازی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی جایگاه ها هستند تا مشکلی در تردد زوار و خدمات رسانی به ایشان نداشته باشیم.
    چاغروندی تاکید کرد: 2 جایگاه سیار سوخت بنزین و گازوییل نیز در پارکینگ بزرگ شهرداری مهران، یک جایگاه در پارکینگ صدف مهران و یک جایگاه نیز در پایانه فضونی مهران (بین پل زائر تا مرز) در نظر گرفته شده است.
    وی افزود: این چهار جایگاه سوخت رسانی هر کدام به ظرفیت 26 هزار لیتر بنزین و گازوییل هستند و برای هر کدام از این جایگاه ها پنج نفتکش 30 هزار لیتری توزیع سوخت ذخیره نیز در ایلام آماده داریم.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: تا هر ظرفیتی که به فرآوردهای نفتی(بنزین و گازوییل) نیاز باشد، آن را تامین می کنیم و حتی در شرایطی مانند افزایش بار ترافیکی نیز اقدام به حمل و توزیع سوخت به صورت سیار خواهیم کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط