فونیکسریمکسبهتام

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

۴۵۰۰ تومان هزینه هرکیلو یخ‌زدای جدید

عصر خودرو- معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به هزینه ۴۵۰۰ تومانی هر کیلویخ زدای جدید (CNA) گفت: ظرف دو سال گذشته استفاده از نمک در هنگام بارش برف به میزان ۵۰ درصد کاهش یافته است.

۴۵۰۰ تومان هزینه هرکیلو یخ‌زدای جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مجتبی عبدالهی در مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری تهران گفت: استفاده از روشهای نوین و یخ زدای جدید در سالهای گذشته در دستور کار شهرداری تهران برای مدیریت بارش برف قرار گرفته است و در راستای مدیریت بهتر بارش‌ها مناطق و نواحی پایتخت به طور کامل آنالیز شده است.

    وی افزود:‌ با توجه به آنالیز صورت گرفته، میزان ماشین آلات مورد نیاز استخراج شد و در نتیجه آن شاهد کاهش ماشین آلات در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران برای مدیریت بارش‌ها بودیم.

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: با انتقاد انجام شده، وضعیت مطلوبی در خصوص مدیریت بارش‌ها پیدا کرده‌ایم اما قطعا با وضعیت ایده آل فاصله داریم بر همین اساس باید تلاش کنیم خودروهای تخصصی را خریداری کنیم و از روشهای نوین برای مدیریت بارش‌ها استفاده کنیم.

    عبدالهی با اشاره به سیلاب‌های اخیر در استان‌های مختلف کشور گفت: بر اساس مجموع اتفاقات روی داده در استان‌های مختلف می‌توانیم بر صحیح بودن پیش بینی پدیده ال نینو صحه بگذاریم. بر همین اساس شهرداری تهران نیز برای مدیریت بارش‌ها در فصل پاییز و زمستان آماده شده است به طوری که بیش از شش هزار نقطه از سطح شهر تهران که دچار آب گرفتگی می‌شدند، شناسایی و ترمیم شدند که در مجموع وضعیت بهتری در هنگام بارش‌ها خواهیم داشت.

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر لزوم اطلاع رسانی و آموزش‌های شهروندی تاکید کرد و افزود: هرگاه که شهروندان و شهرداری تهران آمادگی داشته و در صحنه حضور داشته‌اند، عملکرد بسیار خوبی رقم خورده است.

    بر همین اساس شهرداری تهران به ویژه ستادهای برف روبی در آمادگی صد در صدی قرار دارند و شهرداری تهران از تمام ظرفیت‌های 137 و شرکت شهربان و حریم‌بان برای مدیریت بارش‌ها استفاده خواهد کرد.

    وی تاکید کرد: نباید اشکالات را بزرگ نمایی کنیم و به این بهانه از حل آنها سر باز زنیم. باید تمام مشکلات را با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها در اسرع وقت حل و فصل کنیم.

    وی ادامه داد: برخی ستادهای برف روبی و مخازن شن و ماسه در مکان‌های درستی جا نمایی نشده‌اند که معاونین خدمات شهری باید با بازدیدهای میدانی این جانمایی‌ها را ساماندهی کند تا از این طریق نظم و انضباط لازم در شهر ایجاد شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو