فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل پایانه های خراسان شمالی:

۲۰ دستگاه اتوبوس از خراسان شمالی به مرز مهران اعزام شد

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل پایانه های خراسان شمالی از اعزام ۲۰ دستگاه اتوبوس از این استان به مرز مهران خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در روزهای آتی ۱۵ اتوبوس دیگر نیز به این تعداد اضافه شود.

۲۰ دستگاه اتوبوس از خراسان شمالی به مرز مهران اعزام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سعید سبحانی گفت: کمیته های مختلفی در ستاد اربعین در استانداری خراسان شمالی تشکیل شد که ریاست کمیته زیرساخت ها و سوخت این ستاد، به اداره کل حمل و نقل استان واگذار شد.

    وی افزود: یکی از مسائل مهم مصوب شده در این ستاد، تامین ناوگان برای اعزام زائران به مرز مهران است، که این امر از وظایف این کمیته تعیین شده است.

    سبحانی گفت: زائرینی که ویزای خود را اخذ کرده و به صورت کاروانی قصد سفر به کربلای معلی را دارند با تکمیل ظرفیت اتوبوس می‌توانند به دفاتر حمل و نقل استان مراجعه و نسبت به تامین ناوگان از مبدا به مقصد مهران اقدام کنند.

    وی تاکید کرد: زائران بایستی حتما ویزا داشته باشند درغیراین صورت حق خروج از مرز را نداشته و در صورت خروج غیرقانونی، به شش سال حبس محکوم می شوند.

    سبحانی گفت: به تمامی شرکت های حمل و نقل، داشتن ویزای زائران ابلاغ و بر توجه ویژه به آن تاکید شده است.

    مدیرکل حمل و نقل پایانه های خراسان شمالی از اعزام 20 دستگاه اتوبوس از استان به مرز مهران خبر داد و افزود: پیش بینی می شود تا روز آخر خروج از استان 15 اتوبوس دیگر نیز به مرز مهران اعزام شوند.

    وی همچنین در خصوص تامین ناوگان برای زائرین حرم رضوی نیز گفت: اکنون جلساتی برای تعداد اتوبوس های اعزامی در حال برگزاری است، تا در روند اعزام زائران مشکلی ایجاد نشود.

    سبحانی اظهار کرد: سال گذشته طی سه روز 29 هزار و144 نفر توسط یک هزار و92 ناوگان حمل و نقل اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه از خراسان شمالی به مشهد مقدس اعزام شدند.

    وی گفت: از تعداد زائران اعزام شده 18 هزار و 970 نفر در قالب هیئات مذهبی و 10 هزار و 174 نفر نیز به صورت عادی بودند.

    مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان افزود: امسال نیز این اداره کل آمادگی لازم جهت انعقاد قرارداد به منظور تامین ناوگان هیئات مذهبی برای اعزام به مشهد مقدس را دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو