فونیکسریمکسبهتام

در هیبت یک ماکسیمای کوچک

عصر خودرو: در بازار رقابتی سدان های سایز‌متوسط خانوادگی، فیس‌لیفت میان‌چرخه چند سالی است که به چیزی فراتر از یک تغییرچهره جزئی برای کمی تازه تر شدن تبدیل شده و آلتیمای نیسان نیز از این قائده مستثنی نیست.

در هیبت یک ماکسیمای کوچک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برای نزدیک تر کردن چهره آلتیما به خشم مدرن و دینامیک چهره نسل جدید ماکسیما و مورانو، جلوپنجره حجیم V-شکل و چراغ های بومرنگ شکل مشخص نیسان بر روی چهره آلتیمای 2016 نشسته اند و متناسب با این مجموعه، سپر، گلگیر ها و کاپوت نیز از نو طراحی شده اند. در نمای عقب، چراغ های بومرنگ شکل تا کنار قاب پلاک کشیده شده اند و فرم های عضلانی تری در طراحی سپر عقب و درب صندوق بار شاهد هستیم. طرح جدید چرخ ها، کامل کننده این تغییرات بصری است و در کابین هم در کنار اصلاح طراحی و چیدمان بخش مرکزی داشبورد، تغییراتی در صندلی ها، کنسول میانی و فرمان اعمال شده.
در بخش امکانات، سامانه های جدید هشدار احتمال تصادف از روبرو و نسخه ارتقاء یافته آن با قابلیت بررسی حداکثر دو خودرو جلوتر از خودرو مقابل به جمع گستره سامانه های همیار استاندارد و آپشنال آلتیما اضافه شده اند. همچنین تریم اسپرتی تر SR به تریم های آلتیمای 2016 اضافه شده که دارای امکانات جذاب تری همچون اهرم های تعویض دنده پشت فرمان، فنربندی سِفت تر، چرخ های 18 اینچی مخصوص و بالچه عقب است.
آلتیما در مدل 2016 نیز با همان دو موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری و V6 3.5 لیتری مدل قبل عرضه خواهد شد که بدون تغییر، به ترتیب با 182 و 270 اسب‌بخار قدرت، متصل به گیربکس CVT هستند. به لطف آئرودینامیک بهتر بدنه، مدل 2.5 لیتری در جاده، صدی 0.2 لیتر کمتر بنزین می سوزاند (در شهر 8.7 و در جاده، 6 لیتر در هر 100 کیلومتر) اما این فاکتور مدل V6 تغییری نکرده و مصرف سوخت آن در شهر و جاده کماکان روی 10.1 و 7.3 است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو