فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

جاده پاتاوه - دهدشت مهم‌ترین طرح مورد بحث راهسازی همزمان با حضور دولت در کهگیلویه و بویراحمد

عصر خودرو- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده پاتاوه - دهدشت مهم‌ترین طرح مورد بحث راهسازی همزمان با حضور دولت در این استان است که پی‌گیر تسریع در ساخت آن هستیم.

جاده پاتاوه - دهدشت مهم‌ترین طرح مورد بحث راهسازی همزمان با حضور دولت در کهگیلویه و بویراحمد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان استانی به ویژه معاون عمرانی استاندار از منطقه لوداب بازدید به عمل آورد و از نزدیک پای درد دل مردم محروم این منطقه نشست.

    در حاشیه بازدید از روستاهای این منطقه معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: منطقه لوداب یکی از مستعدترین مناطق استان به لحاظ توسعه بخش گردشگری، کشاورزی و باغداری و سایر شاخص‌های توسعه‌ای است.

    پژمان نیک‌اقبالی بیان کرد: به همین دلیل بر همه ما مسئولان فرض است که با تمام وجود در راستای رفع مشکلات زیرساختی این منطقه و سایر مناطق کوشش کنیم.

    وی خدمات انجام گرفته در مناطقی همانند لوداب را به لطف استقرار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: عمق محرومیت‌ها در مناطق مختلف استان به خصوص لوداب از گذشته‌ها به گونه‌ای بوده که با همه کارهای انجام شده باز هم جای کار و خدمت بیشتر وجود دارد.

    این مسئول گفت: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌هایی که برای توسعه استان به خصوص در مناطق محروم نیاز است بحث راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی است.

    وی گفت: هر چند در بخش راه کارهای زیادی انجام شده و اعتبارات بسیار بالایی جهت بازگشایی آن‌ها تاکنون هزینه شده اما باید سطح راه‌های استان را ارتقا دهیم.

    نیک‌اقبالی اقدامات انجام شده در دولت فعلی را در خصوص توسعه راه‌ها بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: دولت نسبت به توسعه راه‌ها در همه استان‌ها به خصوص کهگیلویه و بویراحمد که کریدوری برای اتصال مناطق مهم و استراتژیک کشور است اهتمام ویژه‌ای دارد.

    این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از راه‌های مهم و شریانی استان کهگیلویه و بویراحمد را جاده پاتاوه - دهدشت معرفی کرد و با بیان اینکه جاده یاد شده به همراه خود ویژگی‌های زیادی دارد، تصریح کرد: این محور علاوه بر اتصال دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از مناطق و روستاها و بخش‌ها را هم از بن‌بست خارج می‌کند که مزیت اصلی آن همین خروج از بن‌بست است که لوداب نیز شامل این موضوع می‌شود.

    وی با بیان اینکه این محور از فازهای مختلفی تشکیل شده که فاز اول و دوم در خروج منطقه لوداب از بن‌بست اثرگذار است گفت: امیدواریم که فاز دوم که از دم‌چنار و زی‌زی تا لوداب است تا پایان سال مالی زیر بار ترافیک برود.

    انی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از طرح‌های مهم راهسازی که در سفر دولت به استان طرح موضوع خواهد شد را همین جاده پاتاوه - دهدشت معرفی کرد و گفت: امیدواریم که با سفر دولت محترم در زمینه ساخت محور مهم و شریانی تسریع به عمل آید.

    وی گفت: برای تکمیل کامل محور پاتاوه - دهدشت نزدیک به 360 میلیون تومان دیگر نیاز به اعتبارات داریم.

    نیک‌اقبالی با بیان این که موضوع ایجاد سد در منطقه لوداب یکی دیگر از خواسته‌های به حق مردم است، افزود: در صورتی که مطالعات آن انجام شود این طرح نیز اجرا خواهد شد.

    وی به یکی دیگر از مشکلاتی که در مناطق مارگون و لوداب در خصوص ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نمایندگی‌های آن‌ها وجود دارد اشاره کرد و گفت: استقلال دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و برق و راه در این دو منطقه از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو