فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۲۰۳»

کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

عصر خودرو- مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به حاکمیت جو پایدار در اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی، از کاهش آلاینده‌های این شهرها از جمله تهران در نتیجه وزش باد روز جمعه خبر داد.

کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، احد وظیفه با اشاره به اینکه در اغلب مناطق کشور طی سه روز آینده جو پایدار خواهد بود، گفت: این پایداری جو سبب انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت و غبارآلود شدن هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

    وی با بیان اینکه طی دو روز آینده، در برخی مناطق سواحل غربی خزر و استان اردبیل، وزش باد جنوبی شدید رخ خواهد داد، اظهار کرد: روز جمعه به علت وزش باد در تهران و برخی مناطق مرکزی کشور از مقدار آلاینده‌ها در این روز به طور موقت کاسته خواهد شد.

    مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان امروز تهران صاف در پاره‌ای نقاط غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای 17 و 5 درجه سانتی‌گراد است. همچنین آسمان این استان در روز جمعه، شش آذر همراه با غبار صبحگاهی در بعدازظهر، رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد و در روز شنبه هفتم آذر غبار صبحگاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 18 و 6 ، 17 و 6 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    کرمان موتوراکستریم