فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی:

اجرای پروژه کمربندی دورود در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای پروژه کمربندی دورود در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

اجرای پروژه کمربندی دورود در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی نورزاد عصر امروز در بازدید از پروژه کمربندی در دست‌ساخت شهرستان دورود با اشاره به روند اجرایی آن اظهار داشت: روند اجرایی پروژه پس از سال‌ها وقفه از سال گذشته آغاز و تاکنون بر اساس گزارش‌های ارائه‌ شده شاهد روند خوبی در این پروژه بوده‌ایم.

    وی با اشاره به دستور رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور در خصوص تأمین منابع اجرایی این پروژه از محل خزانه یادآور شد: بنا بر دستور رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در این خصوص حرکت می‌کنم و اجازه نمی‌دهیم تا مطالبات پیمانکار عقب بیافتد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه باید به تعهداتمان به مردم عمل کنیم، خاطرنشان کرد: وظیفه‌ داریم تا به تعهدات و وعده‌های که به مردم داده‌ایم به عنوان مسئول عمل کنیم، هرچند که با مشکلات منابع مالی و کمبودهای اعتباری مواجه هستیم.

    وی با تأکید بر اهمیت پروژه کمربندی دورود یادآور شد: این معاونت اجرا و تکمیل این پروژه را دستور کار قرار داده و به منظور تخصیص اعتبارات بیشتر تکمیل هرچه سریع‌تر آن تلاش می‌کنیم.

    این مسئول در خصوص کمبود اعتبارات پروژه خاطرنشان کرد: پیگیری می‌کنیم تا ردیف اعتباری این پروژه در شرایط بهتری قرارگرفته تا بتوانیم از عهده تعهداتمان خارج شویم.

    بر اساس این گزارش، پروژه کمربندی دورود به طول 12,2 کیلومتر از سال گذشته آغاز و تاکنون 24 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو