فونیکسریمکسبهتام

۱۳ میلیون خودرو در آبان ماه از جاده های استان قزوین تردد کرده اند

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: در آبان ماه امسال ۱۳ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۴۳۹ وسیله نقلیه از راههای ارتباطی این استان تردد کرده اند.

۱۳ میلیون خودرو در آبان ماه از جاده های استان قزوین تردد کرده اند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رحمت شعبانی  افزود: دستگاه های تردد شمار این اداره کل در جاده های استان اطلاعات مربوط به سرعت و سبقت غیرمجاز و نیز رعایت نکردن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری را به ثبت می رسانند.
    به گفته وی، براساس اطلاعات دریافتی از 42 سامانه تردد شمار برخط راهها در جاده های ارتباطی استان، 17.88 درصد تردد خودروهای ثبت شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.
    وی ادامه داد: جاده بویین زهرا - ساوه با تردد 131 هزار و 519 وسیله، بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های استان را به خود اختصاص داده است.
    شعبانی خاطرنشان کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند) در سطح راههای ارتباطی استان معادل 446 وسیله نقلیه در ساعت بوده که بیشترین نرخ آمار ترافیکی مربوط به آزاد راه قزوین – کرج با تردد یک هزار و 542 وسیله نقلیه در ساعت می باشد.
    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین سرعت متوسط تردد در شبکه راههای استان را 88 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین سرعت متوسط ثبت شده طی این مدت با 104 کیلومتر در ساعت مربوط به آزاد راه قزوین - زنجان بوده و کمترین نرخ جریان ترافیکی نیز در این ماه با 107 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور قزوین - معلم کلایه گزارش شده است.
    وی یادآور شد: 13 درصد وسایل نقلیه در راههای ارتباطی استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده و بیشترین تخلف در این زمینه مربوط به آزاد راه قزوین - کرج با 340 هزار و 765 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
    شعبانی اضافه کرد: از رانندگان می خواهیم قبل از سفر با بهره مندی از سامامه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راهها مطلع شده و در طول سفر نیز با رعایت توصیه های ایمنی با سرعت مطمئن رانندگی کنند.
    این مسوول در پایان افزود: رانندگان در سفرهای خود در دو فصل پاییز و زمستان که شرایط جوی ناپایدار و پرنوسان است با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و نیز پایبندی به مسایل ایمنی، از بروز حوادث خطرناک جاده ای برای خود و سایر خودروهای عبوری جلوگیری نمایند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو