فونیکسریمکسبهتام

آزادراه تهران - کرج پرترددترین محور

کاهش ۲.۸ درصدی تردد برون شهری

عصر خودرو- کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۶۲۹ ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۸درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کاهش ۲.۸ درصدی تردد برون شهری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی،سامانه‌های ترددشمار و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور بازوتردد درآنها به‌روال عادی درجریان است.

    طی شبانه ‌روزگذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از1629ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.8 درصدکاهشرا نشان می‌دهد.

    همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین19درصد، اوج تردد بینساعات16الی17و کمترین تردد بینساعات4الی5صبحصورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

    محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته:

    ردیف

    نام محور

    استان

    مجموع تردد در محور

    1

    آزادراه کرج- تهران

    البرز

    116786

    2

    آزادراه قزوین- کرج

    البرز

    104380

    3

    آزادراه کرج- قزوین

    البرز

    103433

    4

    آزادراه تهران- کرج

    البرز

    96599

    5

    تهران- پاکدشت

    تهران

    64691

    6

    تهران- شهریار

    تهران

    63534

    7

    آزادراه ساوه- تهران

    تهران

    60964

    8

    آزادراه تهران- ساوه

    تهران

    57784

    9

    شهریار- تهران

    تهران

    55720

    10

    تبریز- ایلخچی

    آذربایجان شرقی

    47282

     

     

     

    محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

    تهران و محورهای منتهی به آن:

    1–آزادراه تهران ـ قم وبالعکس :واقع در استانتهران، از مورخ 11مرداد تا پایان سال 94تردد هرگونه وانت بار، حدفاصل پل شهیدکاظمی(آزادگان) تا خروجی حسن آباد و بالعکس ممنوع است و تردد از محورهای قدیم تهران-قم و احمدآباد مستوفی انجام می‌شود.

    2–بزرگراه تهران ـ فیروزکوه ،واقع در استان تهران، از مورخ 10 اردیبهشت 94، روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی ، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه ، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور(یک سوم مسیر)هم زمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    3–محور هراز ،واقع در ، از مورخ 14 اردیبهشت 94 ،روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی ، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر ، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر)هم زمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    4-محور کرج- چالوس( کندوان) ،واقع در استانهای البرز و مازندران، از مورخ 4آبانلغایت30 آذر 94 ،روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 7 الی 17 به غیر از روزهای چهار شنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی ، بهدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ، حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیر کبیر ، تردد همزمان با اجرای عملیات و عایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو