فونیکسریمکسبهتام

در بازدید استاندار هرمزگان از غرفه سایپا بیان شد:

موفقیت سایپا در تولید محصولات متنوع و با کیفیت

عصر خودرو : عباس شیرخانلو استاندار هرمزگان با حضور در غرفه گروه سایپا در نمایشگاه خودرو بندرعباس گفت: گروه خودرو سازی سایپا با تنوع محصولات و توجه به کیفت، توانسته در تولید خودرو های تجاری سبک و سنگین موفقیت چشمگیری کسب کند و سهم خوبی از بازار را از آن خود کند.

موفقیت سایپا در تولید محصولات متنوع و با کیفیت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، استاندار هرمزگان با بیان اینکه نمایشگاه فرصت مناسبی است که سازندگان و تولید کنندگان خودرو و قطعات یدکی، آخرین محصولات خود را به نمایش بگذارند، خاطرنشان کرد: محصولات عرضه شده توسط خودرو¬سازها باید از شاخص های مختلف در زمینه کمیت، کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش برخوردار باشد تا مشتریان با توجه به اولویت های خود انتخاب درستی داشته باشند.
    شیرخانلو افزود: در صنایع مختلف از جمله خودروسازی رعایت استانداردهای جهانی اجازه آموزن و خطا را به ما نمی دهد و در شرایط رقابتی، رضایت مشتری از محصولات یکی از ساختار های اصلی حیات در چرخه تولید محسوب می شود که در صورت عدم رعایت استاندارد های موجود، حتی قیمت مناسب محصولات نیز کمکی به فروش آن نخواهد کرد.
    استاندار هرمزگان یادآورشد: خوشبختانه گروه خودرو سازی سایپا با تنوع محصولات و توجه به کیفت، قدم¬های خوبی را برداشته و توانسته در تولید خودرو های تجاری سبک و سنگین موفقیت چشمگیری کسب کند و همچنین سهم خوبی از بازار را از آن خود کند.
    مهندس خلیلی مدیر کل صنایع استان هرمزگان نیز در این بازدید گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی در استان هرمزگان، مردم از خود¬روهای با کیفت استقبال می کنند و از سایپا انتظار می رود که با توجه به تنوع برندها و محصولات خود خودروهایی با شرایط آب و هوای منطقه برای مشتریان فراهم کند.
    احمد پویا فر فرماندر بندر عباس نیز در این بازدید گفت: استان هرمزگان از لحاظ اقتصادی مکان استراتژیک بسیار مناسبی جهت سرمایه گذاری است.
    وی اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی در استان هرمزگان می تواند فصل جدیدی در صنعت خودرو ایجاد کند و گروه خودروسازی سایپا می تواند نقش مهمی را در این زمینه ایفا کند.
    وی یاد آور شد: در سال های اخیر سایپا در تنوع محصولات چهره جدیدی را از خود به نمایش گذاشته و با شرایط ایجاد شده می تواند متناسب با سلایق مردم سهم بیشتری از بازار را کسب کند.
    فرماندار بندر عباس گفت: گروه خودرو سازی سایپا در خدمات پس از فروش نیز توانسته است تا حد زیادی نظر افکار عمومی را به خود جلب نماید و از زیرساخت های مناسبی در بازار رقابتی برخوردار است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو