فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌ راه کشور:

تردد در مرزهای مهران و چذابه عادی است

عصر خودرو- رئیس پلیس‌ راه کشور گفت: ترافیک از ایلام به سمت مهران پرحجم است، اما تردد در مرزهای مهران و چذابه به‌صورت عادی و روان صورت می‌گیرد.

تردد در مرزهای مهران و چذابه عادی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ «محمدحسین حمیدی اظهار کرد: تردد زائران بیشتر از مرز مهران انجام می‌شود و ترافیک از ایلام به سمت مهران پرحجم است و در پایانه‌های مرزی با کندی حرکت مواجه هستیم البته کندی تردد طی این چند روز کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راه بیان داشت: امسال از ابتدای ماه صفر تاکنون و نسبت به سال گذشته، 50 درصد افزایش تردد در مرزهای خروجی داشته ایم.

    سرهنگ حمیدی به محدودیت های تردد اشاره کرد و ادامه داد: طی این چند روز، به غیر از کامیونت های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی بقیه کامیونت ها محدودیت تردد دارند، همچنین اتوبوس ها که دارای حجم بالای تردد هستند نیز محدودیت تردد دارند و انتقال از استان کرمانشاه به سمت خوزستان صورت می گیرد.

    رئیس پلیس راه همچنین به بکارگیری نیروی های پلیس راهور در مرزها اشاره کرد و گفت: امسال بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته، نیرو، تجهیزات و امکانات را به مرزها آورده ایم البته فعالیت های پلیس راهور تنها مربوط به مرزهای مهران و خوزستان نمی شود؛ در حال حاضر نیروهای پلیس راهور کل کشور را تحت نظر دارند چراکه زائران از کل کشور در حال حرکت هستند و مرزها، انتهای مسیر است بنابراین ما باید کل کشور را مدیریت کنیم.

    زیرساخت‌ها در مرزها به لحاظ وجود راه‌های کوهستانی و کم‌عرض مناسب نیست

    وی بابیان اینکه پلیس راهور 100 درصد توان خود را در مرزها به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که زیرساخت‌ها در مرزها خصوصاً مرز مهران به لحاظ وجود راه‌های کوهستانی و کم‌عرض مناسب نیست البته کارهای جهادی توسط مسئولان استانی و کشوری در این راستا انجام‌شده است اما کافی نیست؛ مثلاً برای چهاربانده کردن جاده نیاز به زمان و هزینه هنگفت داریم.

    وی همچنین به زائران توصیه کرد: هنگام بازگشت به دلیل نامساعد بودن زیرساخت‌ها تردد با کندی انجام می‌شود و ممکن است زائران با انسداد مسیر نیز مواجه شوند بنابراین بهتر است زائران بازگشت خود را به تأخیر بیندازند اما پلیس راهور در مسیرها برای تسهیل تردد، آمادگی کامل دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو