فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور:

ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام به مهران

وسایل نقلیه عمومی به مرزهای چزابه و شلمچه هدایت می‌شوند

عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اعلام خبر ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام به مهران، گفت: وسایل نقلیه عمومی به مرزهای چزابه و شلمچه هدایت می‌شوند.

ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام به مهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ رحمانی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور  از ترافیک نیمه‌سنگین در محور ایلام به مهران خبر داد.

    وی گفت: تدابیری اتخاذ شده است تا وسایل نقلیه عمومی برای انتقال زائران به مرزهای غربی از مرزهای چزابه و شلمچه استفاده کنند.

    وی تصریح کرد: زائرین محترم که با وسایل نقلیه عمومی قصد عزیمت به عتبات عالیات در اربعین حسینی را دارند، به سمت مرزهای چزابه و شلمچه گسیل می‌شوند.

    رحمانی توصیه کرد: زائرانی که از وسایل نقلیه شخصی برای سفر به ایلام استفاده می‌کنند، از پارکینگ‌های در نظر گرفته شده در این مسیر استفاده کنند و از پارک کردن خودرو در معابر منتهی به مرزها و جاده‌های مواصلاتی خودداری کنند.

    رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تأکید مجدد بر توقف نکردن وسایل نقلیه شخصی در معابر منتهی به مرزها به هیچ وجه ممکن، گفت: مشکل خاص دیگری در محورهای مواصلاتی کشور وجود ندارد و عبور و مرور به صورت روان در جاده‌های مواصلاتی برقرار است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا https://telegram.org/را کلیک کنید

    کرمان موتوراکستریم