فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۲۰ در حاشیه بازدید از پروژه‌های ترافیکی جنوب تهران مطرح کرد

اقدامات مؤثر منطقه ۲۰ در راستای ارتقای کیفیت رانندگی

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اقدامات موثر این منطقه در راستای ارتقای کیفیت رانندگی بر محوریت طرح‌های آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید در فعالیت‌های ترافیکی جنوب تهران تأکید کرد.

اقدامات مؤثر منطقه ۲۰ در راستای ارتقای کیفیت رانندگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، منصور کتانباف امشب در حاشیه بازدید هاشمی تشکری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی منطقه 20 اظهار داشت: اقدامات خوب و موثری در راستای ارتقای کیفیت رانندگی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با محوریت آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید انجام شده است.

    وی با تأکید بر اهمیت نگهداشت شهر با اولویت حمل و  نقل عمومی و احصاء مشکلات ترافیکی و مناسبت سازی معابر، خاطرنشان کرد: کاهش آمار تصادف‌های رانندگی در منطقه 20 یکی از مهم‌ترین نتایج اجرای طرح آموزشی خط سفید است.

    شهردار منطقه 20 به عملیات اجرایی خط 6 مترو تهران اشاره کرد و افزود: توافق‌های لازم برای تملک 60 هزار مترمربع از املاک مورد نیاز برای ایستگاه مترو دولت‌آباد واقع در انتهای بلوار قدس انجام و تحویل شرکت‌های سازنده شده است.

    وی بیان داشت: با در نظر گرفتن شرایط محیطی و آسایش شهروندان فضاهای مکانی در ضلع جنوب حرم عبدالعظیم الحسنی (ع)، میدان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، ابن بابویه و صفائیه برای تامین تجهیزات و کارگاه عمرانی احداث ایستگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

    اهمیت نگهداشت شهر با اولویت حمل و نقل عمومی و رسیدگی به این مهم

    ابوذر ریاضی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 با بیان اینکه نگهداشت شهر با اولویت حمل و نقل عمومی و رسیدگی به آن برای جلب رضایت شهروندان حائز اهمیت است، اظهار داشت: نگهداشت المان‌های ترافیکی، از جمله روشنایی و پاکسازی ایستگاه‌های اتوبوس، تابلوهای تعیین مسیر و ... از برنامه‌های روزانه و همیشگی این معاونت و لازمه افزایش رغبت شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و به تبع کاهش بار ترافیکی تحمیلی به معابر شهری، افزایش کیفیت و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی است.

    وی با بیان اینکه افزایش امنیت مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس در ساعات پایانی روز از مهمترین اقدامات ترافیکی است، یادآور شد: در راستای بهبود نگهداشت شهر و جایگزینی انرژی پاک، 50 درصد سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس به سیستم روشنایی سولار مجهز شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

    بر اساس این گزارش، بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه هیئت همراه، شهردار و مدیران ارشد شهری منطقه 20 از ایستگاه‌های مترو شهرری، پایانه در حال احداث جوانمرد قصاب، پیاده راه شرق حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، بخش جنوبی خط 6 متروی تهران، پایانه‌های  اتوبوسرانی و تاکسی و اقدامات اجرایی فاز یک و دو خط سفید انجام شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو