فونیکسریمکسبهتام

با حضور دکتر جمالی و در بازدید از نمایندگی های استان اصفهان:

واگذاری خودروهای طرح فروش ۲۵ میلیونی سایپا از اصفهان آغاز شد

عصر خودرو : مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از نمایندگی های استان اصفهان تعدادی از خودروهای طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی را تحویل مشتریان داده و بدینوسیله واگذاری خودروهای گروه سایپا در این طرح به صورت رسمی آغاز شد.

واگذاری خودروهای طرح فروش ۲۵ میلیونی سایپا از اصفهان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به منظور قدردانی از فعالیت شبکه نمایندگیها بررسی شرایط فروش خدمات پس از فروش و آگاهی از مشکلات این حوزه طی بازدیدی از نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش آن نشستی را با انجمن صنفی این استان برگزار کرد.

    دکتر جمالی در ابتدای این بازدید ضمن بررسی شرایط سرویس دهی نمایندگی ها و ارائه خدمات به مشتریان، در جریان مسائل و موانع موجود در حوزه تامین و تهیه قطعات قرار گرفت.

    دکتر جمالی در این جلسه با بیان اهمیت فعالیت شبکه فروش خدمات پس از فروش گفت: با توجه به استراتژی جدید گروه سایپا در ارائه خدمات کیفی و بهینه به مشتریان باید به  سمت کاهش مشکلات کیفی و کم کردن بازگشت خودرو به نمایندگی حرکت و همه با هم در این راه جدید ایجاد شده تلاش کنیم.

    وی افزود: در این مسیر نقش نمایندگان بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید با جدیت در تحویل خودرو به مشتری در زمان مقرر و در نهایت تکریم مشتریان حرکت کنیم.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطر نشان کرد: در ارائه خدمات و سرویس تعمیرات و نگهداری خودروها نیز  نمایندگان با همراهی شرکت سایپا یدک باید با دقت و تلاش حرکت کنند و امیدوارم که این راه آغاز شده در گروه سایپا با همکاری تمامی قطعه سازان، زنجیره تامین، کارگران تولید و نمایندگان فروش هر چه زودتر به مراحل خوبی برسد و بتوانیم در این مسیر در راه تکریم مشتریان محترم سربلند باشیم.

    نمایندگان حاضر در جلسه نیز ضمن تشکر از اقدامات بعمل آمده در بهبود اقتصاد شبکه و افزایش رونق کسب و کار به برخی از مشکلات خود اشاره نمودند که مقرر گشت پس از انجام کارشناسی لازم نسبت به اصلاح روند موجود تصمیم گیری لازم بعمل آید.

    در ادامه مدیرعامل گروه، تعدادی از خودروهای ثبت نامی در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی این استان را  به مشتریان تحویل داد و واگذاری خودروهای گروه سایپا به صورت رسمی آغاز شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو