فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان البرز:

جاده چالوس روز جمعه یک طرفه می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به تعطیلات پایان هفته، از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه خبر داد.

جاده چالوس روز جمعه یک طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی (ع)، بسیاری از مردم استان‌های تهران و البرز که اهل استان‌های دیگر هستند، برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) به زادگاه خود مسافرت می‌کنند.

    وی افزود: از سوی دیگر سه روز پایانی هفته جاری تعطیل است و به همین دلیل انتظار داریم که حداقل یک میلیون خودرو طی این روزها در جاده‌های البرز تردد کنند.

    این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: به همین دلیل انتظار داریم که در روز جمعه، حجم زیادی از خودروها برای بازگشت به استان‌های تهران و البرز از جاده چالوس تردد کنند که نیاز است طرح‌هایی برای کنترل ترافیک این محور پیش‌بینی کنیم.

    اکبری گفت: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی دستورالعملی برای کنترل ترافیک جاده چالوس در روز جمعه پیش‌بینی کرده است.

    وی اظهار داشت: در این راستا طی روز جمعه سیزدهم آذر ماه و با هدف تخلیه ترافیک جاده چالوس، این محور از ساعت 16:30 دقیقه از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت شهرستان کرج یک طرفه می‌شود.

    رئیس پلیس راه استان البرز بیان داشت: این محدودیت تا ساعت 2 بامداد روز شنبه چهاردهم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

    اکبری گفت: در نتیجه ماموران پلیس راه از حرکت خودروها از ساعت 13 روز جمعه به سمت مرزن‌آباد در جاده چالوس جلوگیری می‌کنند.

    وی افزود: از سوی دیگر سازمان هواشناسی اعلام کرده است که طی روزهای آینده در ارتفاعات البرز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود، به همین دلیل لازم است که مسافران پیش از تردد از سلامت فنی خودروی خود و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ مطمئن شوند.

    رئیس پلیس راه استان البرز در پایان گفت: ماموران ما در این مدت حضوری ویژه در جاده‌های البرز دارند و در صورت مشاهده خودروهای فاقد زنجیر چرخ، از ادامه حرکت آنها جلوگیری می‌کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو